Author: Mine
•9.3.09

Son zamanlarda izlediğim en güzel film. Tavsiye ettiğim tüm arkadaşlarım çok beğendiler.

Yazarına göre şans, filme göre alınyazısı Jamal’i başarılı kılan. Bana göre de kendi şansını kendi yarattı. Yaşadığı onca çileye rağmen gerçek aşkın peşinden gitmeseydi bu başarıyı kazanır mıydı? Jamal Latika’dan hiç vazgeçmedi, Latika’da onu hep kötülüklerden uzak tutmaya çalıştı. İşte gerçek bir aşk hikayesi. Detaylar için buraya bakabilirsiniz.
|
This entry was posted on 9.3.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 10 Mart 2009 10:04 , Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Ben de cok begendim, daha gösterime girmeden burada, illegal yollardan izledi(M)k evde :(

Istanbul'da bir (cok zengin otel sahibi) potansiyel musteri ziyaretine aracilik eden arkadasim, adamin özgecmisini anlatirken, cok unlu bir kacakciyla (ismini animsasamda yazamam), o otel sahibinin Anadolu'dan evlerinden kacarak cocuk yasta gelip, Turk filimlerindeki gibi 50li yillarda cit cit, fal satan tipler gibi sokaklarda ilk sermayelerini edindiklerini filan söylemisti...

Benim aklima filim boyunca eski Turk filimlerindeki ayrintilar geldi, tabiki cok dogal ve özenle kurgulanmis haliydi bu filimde...


Sevgiler...

 
On 14 Mart 2009 13:57 , Mine dedi ki...

Aslında sıfırdan başlayıp yol alan çok kişi var. Ben burada Jamal'in yaşadığı onca güçlüğe rağmen hiç bozulmadan kalabilmesine hayran oldum. İki kardeş farklı yolları seçtiler. Belki abi de Jamal'i korumak adına farklı bir yol seçti. Sonunda filmde olsa iyiler kazandı.

Bu arada Hindistan'ı daha çok merak eder oldum Alp&Ege'nin Annesi. Kimbilir belki birgün gidebilirim:)