Author: Mine
•30.3.09
Seçim
.*Bir seçim daha bitti. Epeyce tartışılacaktır. Gökçek yine Ankara’yı aldı. Bence bu ona yetmemeli. Milletvekili olsun, AKP’nin başına geçsin. Bakan, başbakan olsun. Yüreğimden geçen ise uzaya giden ilk Türk olsun.
*Seçim yapmadık savaştık resmen. Bugün işten eve dönerken radyoda 10 ölüden bahsediyordu.
*Buradaki gibi enteresan protestolarda oldu.
*Fazla konuşmayacağım, zaten gazete, tv her yerde yorum var.


Üzücü Haber

Bugünün sıcak bir haberi de, helikopter kazasında ölen muhabir İsmail Güneş'in cesedine ulaşılmış. Hayatta kalmak için verdiği mücadeleyi keşke kazansaydı. İstedikleri herkesin telefon konuşmalarını dinleyip, çarşaf çarşaf yayınlayabilen teknolojimiz asıl gerekli olduğu zamanda işlemedi. Hiç anlayamadığım bir şey de, 112 ile telefon konuşmalarının televizyonlarda yayınlanması ki ben dayanıp dinleyemedim. Yakınları nasıl üzülmüşlerdir…
Mim

Bu arada Bekriya beni yine mimlemiş. Konumuz internete girdiğimiz zaman mutlaka uğradığımız, sevdiğimiz bloglardan 3 tanesini yazmakmış bu sefer. Ben üçle sınırlandırmadım bunu.2x3 yaptım. Aslında blog listem sayesinde en yeni yazılanları takip edebiliyorum. Eğer ki takip edemeseydim, ne yapardım. Troywind’in ve sık yazan arkadaşlarımın sayfalarına öncelikle bakardım.Mesela TüTü, Asortik Krep, Pembe Kalem, A Cup of Caffein ve de sen Bekriya’cığım.
|
This entry was posted on 30.3.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 30 Mart 2009 21:53 , Pilli Petro dedi ki...

teşekkürler Mine'cim. malesef seçiler her zamanki gibi oldu.

e bekliyodum zaten. valla dediğine katılıyorum Gökçek genel başkan olmalı :)

 
On 31 Mart 2009 01:55 , Asortik Krep dedi ki...

Teşekkür ederim.. Geç keşfettim ama tam keşfettim ben de sizi :)

 
On 31 Mart 2009 09:50 , Adsız dedi ki...

Ya sorma bende çok üzüldüm ismail güneşe :( nasıl bir mantelitedir yahu.

Bu arada teşekkür ederim :) canımmmmmm

 
On 1 Nisan 2009 23:14 , Mine dedi ki...

Ben de üçünüze teşekkür ederim.

Bekriyacığım, bence uzaya gitsin ve orada bir yaşam kursun kendine. Mümkünse dünyadan binlerce mil uzakta olsun.

Çilekcim,
İsmail Güneş'le ilgili haberleri ne dinleyebildim, ne okuyabildim, ne de izleyebildim. Allah rahmet eylesin.