Author: Mine
•14.3.09

Dün gece oturup Lost’un 5. sezonunun 6 bölümünü seyrettim. Biliyorum ki Lostseverler bu duruma şaşırmazlar. Bu sezonda kahramanlar sürekli zaman içinde hareket halindeler. İç içe geçmiş paralel yaşamlar… Bu sayede aklımızdaki bir çok soruya da cevap buluyoruz ama cevaptan çok yeni sorularda karşımıza çıkıyor.

Paralel yaşamlar derken, şu günlerde ben de, yıllar öncesine gidip geliyorum. Doğuda küçük bir şehre gitmiştim o zamanlar. Hayatımda ilk kez kendi sorumluluğumu aldığım dönemdi. Yeni iş, yeni arkadaşlar, yeni ev, yeni bir hayat kısaca. Orhan Pamuk’un Yeni Hayat adlı kitabı da yeni çıkmıştı. Sertab’ın Lal adlı albümü de. İki gün önce ‘Merhaba, uzun zaman oldu. Nasılsın?’ diyen bir mail almasaydım gidip gidip gelmezdim belki o yıllara. Bir de bugün tv’deki bir müzik kanalında Sezen Aksu’nun ‘Eskidendi’ şarkısını izlemeseydim. Şarkının sözleri de, klibi de beni o zamana ve şehre götürdü.
Orta yaşlarda olmanın verdiği ağırlıktan mıdır nedir, kaç zamandır diyordum zaten’ Eskidendi, eskidendi, ah eskiden’…
Hani erken inerdi karanlık
Hani yağmur yağardı inceden
Hani okuldan, işten dönerken
Işıklar yanardı evlerde
Hani ay herkese gülümserken
Mevsimler kimseyi dinlemezken
Hani çocuklar gibi zaman nedir bilmezken
Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Hani çerçeveler boş
Hani körkütük sarhoş gençliğimizden
Hani şarkılar bizi henüz bu kadar incitmezken
Eskidendi, eskidendi, çok eskiden
Şimdi ay usul, yıldızlar eski
Hatıralar gökyüzü gibi
Gitmiyor üzerimizden
Geçen geçti
Geçen geçti
Hadi geceyi söndür kalbim
Şimdi uykusuzluk vakti
Gençlik de geceler gibi eskidendi
Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Hani çerçeveler boş
Hani körkütük sarhoş gençliğimizden
Hani şarkılar bizi henüz bu kadar incitmezken
Eskidendi, eskidendi, çok eskiden
Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Kimse bize ihanet etmemiş
Biz kimseyi aldatmamışken
Hani biz kimseye küsmemiş
Hani hiç kimse ölmemişken
Eskidendi, çok eskiden
Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Hani çerçeveler boş
Hani körkütük sarhoş gençliğimizden
Hani şarkılar bizi henüz bu kadar incitmezken
Eskidendi, eskidendi, ah eskiden…
|
This entry was posted on 14.3.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 16 Mart 2009 05:49 , Adsız dedi ki...

Iste belki de sadece bu yuzden eskimek guzel. Cunku o kadar cok yasanmislik ve ani birikiyor ki arkada. Ve bunlarin en sahici tanigi sensin bir de kisimlara ait olan insanlar. Bir suru sey hatirlatti bu post bana. Gulumseyerek optum.
FB

 
On 16 Mart 2009 09:29 , Mine dedi ki...

Canım arkadaşım:) Ben de seni çok öpüyorum.