Dua
Author: Mine
•30.3.09
On gün kadar önce, çok sevdiğim bir arkadaşımın kanser olduğunu öğrendim. Rastlantısal olarak erken teşhis edildi. Kendisine kalsa, ileri tetkik yaptırmayacaktı ama iteleyerekten tetkiklerini yaptırttım. Hemen hemen her gün rapor verdi bana. Bugün bu yapıldı, sonucu şu gün alacağım gibilerinden. Hafta başı arayıp karsinom dediğinde 'şaka mı bu?' diye garip bir tepki verdim (kendime hala kızıyorum) Erken tanı dedi, rahatladım. Geçtiğimiz cuma için planlanan operasyon için yanında olmamı istedi. Cuma gece yarısına kadar, cumartesi de nerdeyse 24 saat yanındaydım. Duvar saatinin tiktaklarına eşlik ederek damlayan serumun dışında, hiçbir hareketin olmadığı bir vakitte, arkadaşım yatağında uyurken bolca düşünecek zamanım oldu.

*Hayatta en önemli şey sağlık.

*Hayatta her şey gelip geçiyor. Minicik şeylere niye çok üzülüyoruz ki?

Beni üzen ve yoranları bir tarafa itmek istiyorum.Kendimce bir dua tutturdum:

Yanında olup gözümdeki yaşı görmeyen değil, binlerce mil uzakta olsa da, ‘hayatımda sen olmasan beynimin yarısını kaybetmiş gibi hissederim’ diyen dostlarım kalsın yeter bana.
Medeni bir insan gibi konuşmak yerine kaçıp saklanandan,
Hayattan ne beklediğini çözememiş, çevresine verdiği mesajlarda net olmayan, UWO gibi gezen varlıklardan uzak tut beni Tanrım!

UWO : Unidentified Walking Object :))
|
This entry was posted on 30.3.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 31 Mart 2009 09:52 , Adsız dedi ki...

canım çok geçmiş olsun :( çok üzüldüm dilerim bir an önce sağlığına kavuşur.

dua çok güzel gerçekten bende alabilir miyim bu duayı!

 
On 31 Mart 2009 22:03 , Mine dedi ki...

Dileklerin için teşekkür ederim Çilek.
Duayı alabilirsin tabi ki:)

 
On 1 Nisan 2009 00:40 , Adsız dedi ki...

geçmişler olsun minecim .ne güzel bir duaymıs bu . benımde bu duaya ıhtıyacım var . benı yoranlara senın duanla karsılık vereyım bende :) hoşçakal

 
On 7 Nisan 2009 20:02 , Mine dedi ki...

Teşekkürler Dolunay.
Umarım tüm dileklerin gerçekleşir.