Author: Mine
•14.3.09
Üniversite ve de mesleğe ilk başladığım yıllardaki kutlamalardan eser yok. Kimsenin de kutlama yapmaya isteği yok zaten. Bu sabah erkenden arayan bir arkadaşımın telefonunu hayırdır diye açtım. Bayramını kutlamak için arıyorum dediğinde de çok mahçup oldum.
Yine çok sevdiğim bir arkadaşım incelik yapmış, bayramımı kutlamakla kalmayıp çiçek hediye getirmiş.


14 Mart Tıp Bayramı Kutlu Olsun.

|
This entry was posted on 14.3.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 yorum:

On 14 Mart 2009 13:28 , Pilli Petro dedi ki...

Minecim utandım şimdi akşam aklıma gelen doktorlardan bir sendin halbuki:(

Tıp bayramın kutlu olsun :)

 
On 14 Mart 2009 13:31 , Mine dedi ki...

Utanma canım ya, ben bile unuttum. Kutlama isteği de yok zaten. Belki bir post yazarım ayrıca. Tabi keyfim gelirse :(

 
On 15 Mart 2009 22:31 , Asortik Krep dedi ki...

Ben de atlamışım.. Oysa en çok sevdiğim dr.lardan birisin :)

Bu arada gerçekten eskiden büyük bir hevesle kutlanırdı değil mi..?

 
On 15 Mart 2009 23:40 , Mine dedi ki...

Asortik Krep çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum.

Evet eskiden bayram gibi kutlamalar yapılırdı. Belki şimdi fakültelerde yapılıyordur ama biz uzak kaldık. Yaşadığımız onca sorunla başa çıkmaya çalışırken, eski heveste kalmıyor tabi.

 
On 16 Mart 2009 05:47 , Adsız dedi ki...

Guzelim, dun gruba ve sana ozel olarak da email atacaktim hatta babaanneyi de aayacaktim aklimdan kacti. Gec de olsa kutlu olsun.
Optum.
FB

 
On 16 Mart 2009 09:35 , Mine dedi ki...

Çok teşekkürler!