Author: Mine
•20.4.09

Cumartesi sabah kahvaltı için dışardaydık. Açık hava planlamış olmamıza rağmen, sabah 5 dereceyi görünce kapalı bir yer olsun dedik ve Panora’daki Zıkkım’ın yolunu tuttuk. Cumartesi kimse dışarıda kahvaltı yapmıyor anlaşılan, koskoca salonda sadece biz vardık. Seçimimizi paşa kahvaltısından yaptık ki, tek başına bitirmek imkansızmış. Bir tepside, iki üç kişiye yetecek kadar kahvaltılık vardı. Beraberinde bakır sahanda pişirilmiş yumurtalarımız, demleme çayımız pek bir güzel gitti. Nette araştırdım da Zıkkım’ın waffleları da güzelmiş. Çok sevimli bir siteleri var. Bakın burada!




|
This entry was posted on 20.4.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 yorum:

On 20 Nisan 2009 20:11 , Pilli Petro dedi ki...

resmen acıktım o nasıl güzel bi görüntüdür yaw :)

 
On 22 Nisan 2009 09:25 , Adsız dedi ki...

offfffffffff süpermiş

canım böyle tavsiyelerini yazarsan sevinirim malum ben pek bi ryer bilmiyorum, sayende nezih yerleri öğrenme fırsatım olmuş olacak.

afiyet olsun ayrıca :D

 
On 30 Nisan 2009 20:24 , Mine dedi ki...

Bekriya, Çilek,
Bu kadar büyük tepside geleceğini bilseydik tek sipariş verirdik. Gidecek olursanız aklınızda bulunsun:)

 
On 4 Ağustos 2009 16:57 , nalan dedi ki...

ben de bir hışım açtım neredeymiş diye. ankara dedi :(

 
On 31 Ağustos 2009 20:47 , Mine dedi ki...

:))
Hoşgeldin Nalan,
Cevabım biraz geç oldu. Kusura bakma.