Author: Mine
•7.4.09

Neredeyse iki ay öncesinden planlamıştık İstanbul’u. Ne çabuk geçti zaman ve ben evime döneli iki gün oldu.
İstanbul’a otobüsle gitmeyi severim. Perşembe akşam üzeri yollara düştüm. Otopark sorunu olmadığından biletimi kendi terminali olan bir şirketten aldım.Ankaralılar bilirler, Gökçek’in marifetlerinden biri de otobüs şirketlerinin semtlere olan servis hizmetini kaldırmasıdır. Ya taksi parası vereceksiniz ya da metro, otobüs dolmuş yapacaksınız. Duyduğuma göre Kızılay’a filan servis koymuşlar son zamanlarda ama yükün varken Kızılay’a gitmek oradan yine başka bir araç bulmak zor iş. Gökçek demişken, İstanbul’daki tüm arkadaşlarım hatta bindiğim taksinin şöförü bile nasıl seçtiniz Gökçek’i, Ankara’ya yakıştıramadık dediler. Sanki tek sorumlusu seçmen. Onu aday gösterenlerin de hiç sorumluluğu yok mu bu konuda? Seçimler bitti ardından, hakkında davalar açıldı. Oldu mu şimdi? Bu arada Obama, onun 61 yaşında olduğunu duyunca inanamamış. Bence inanamayacak bir şey yok. Yaşlanmak için yüzünün olması gerekir bir insanın. Neyse bu konuyu bir tarafa bırakalım gelelim gezimize…

Cuma öğlene doğru, soluğu Emirgan’da denize sıfır Mehtap Çay Bahçesi’nde aldım. Geçen gidişimde de orada kahvaltı yapmış ve hem servisten hem de kahvaltısından çok memnun kalmıştım. Sonra Taksim, Cihangir, Asmalımescit’te dolaştım. Beyoğlu Elit'ten, köşedeki o minicik dükkandan yine çikolatalarımı aldım. Şampiyon’da kokoreçle midye dolma yedim. Ama bu kez memnun kalmadım. Dolmanın içinden kumlar vardı sanki ve kokoreçte değişmiş geldi. Sonra yine Cafe Krepen’de suflemi yedim. Asmalımescit dolaylarında dolaşırken Nuri Alço ile karşılaştım. Bunu anlattığımda arkadaşlarımın alay konusu oldum. Tabi ki Nuri Alço’nun kişiliğiyle ilgili değildi şakalar, filmlerde canlandırdığı karekterlerden yola çıkarak, ‘Daha ilk günde Nuri Alço’yu peşine takmışsın, sen İstanbullara yalnız gelme, aklımız sen de kalmasın’ diye epeyce bir laf duydum. Akşama İstinye Park’ta dolaştım, yine İstinye’de Fish Var’da balığımı yedim. Bunlar nerdeyse her geldiğimde yaptığım ve uğradığım yerler. Asıl sürprizlerle cumartesi karşılaştım.
|
This entry was posted on 7.4.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 8 Nisan 2009 06:51 , Aybike Ceylan dedi ki...

Ne gzuel gecis Mine'cigim, afiyet de olsun, vallahi yutkundum:))

Gorsebilmek dilegiyle, sevgiler.

 
On 9 Nisan 2009 23:03 , Mine dedi ki...

Teşekkürler Aybike'ciğim. Belli mi olur bu sefer belki İstanbul'da görüşürüz:)
Sevgiler...