Author: Mine
•29.4.09




*Sabah erken ve gece geç saatte araba kullanmaya bayılırım. Trafik yoktur, ister hız yaparsınız isterseniz aheste aheste radyoda çalan müziğe eşlik edersiniz.
Pazartesi sabahı da işe arabayla gitmem gerekiyordu. Açtım müziğimi. Emre Aydın’dan ‘Afili Yalnızlık’çıktı şansıma. Ve ilk cümleler ‘Ölsem, ölsem, ölsem. Hemen şimdi!’ ben de bağırarak eşlik ediyordum ki bu iki cümleden sonra ne dediğimi farkedip ‘Allah korusun’ dedim. Sonra da yüzlerce kez dinlediğim bu şarkıya verdiğim tepkime yol boyunca güldüm

*Bu hafta nedense aylardır görüşmediğim arkadaşlarım aradı beni ya da bir yerlerde karşılaştık. Nerelerdesin görüşelim dediklerinde hepsine de bu haftasonu yokum haftaya görüşelim dedim. Şimdi kara kara düşünüyorum.Herkese aynı hafta için randevu verilir mi?

*Uzun zamandır buzdolabı almak için araştırma yapıyordum. Şu mu bu mu derken kararımı verdim. Ankamall’de beğendiğim buzdolabını almaya giderken bir mağazada da buzdolabı satıldığını gördüm.Buraya da bir bakayım dedim. İstediğim ebatlarda sadece bir buzdolabı vardı. Mağaza çalışanı bana buzdolabını anlatmaya başladı. Önce rafa bir yumruk attı, bu şekilde rafların dayanıklı olduğunu anladım. Kapısındaki raflardan birini çıkardı, onu da bükmeye çalıştı, kırılmaz ve çatlamaz olduğunu anladım. Kapıdaki lastiğin ucundan tutup çıkardı. Eğer lastik bozulsa bile kapının değişmez olduğunu anladım.Fiyatı da almak istediğim diğer marka buzdolabının yarısı olunca önce düşünmem gerek dedim. Ama mağazadan o buzdolabını alarak çıktım. Ertesi gün hastanede kime anlatsam ‘O markanın buzdolabı da mı varmış, cep telefonu markası değil mi o?’ tepkisini gördüm. Epeyce eğlence konusu oldu. Hatta iki arkadaş anket yaptık diyebilirim. En az 10 kişiye sorduk ama kimse beyaz eşyada o markayı bilmiyor.
Bu sayede bir gerçeği daha fark ettim. Buzdolabım ve mikrodalgam bir cep telefonu markası, bulaşık makinem ve çamaşır makinem de başka bir cep telefonu markası, televizyonumda daha başka bir cep telefonu markası!
|
This entry was posted on 29.4.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 29 Nisan 2009 21:02 , Pilli Petro dedi ki...

ahaha süpersin Mine ya aman bozulmasın da varsın cep telefonu markası olsun :)

Emre Aydın "dayan yalnızlığım " tek geçiyorum bu günlerde özellikle :)

 
On 30 Nisan 2009 20:29 , Mine dedi ki...

Valla Bekriya'cığım, aslında ben ince eleyen sık dokuyan biriyim ama bazen böyle ani kararlarım oluveriyor işte. Aslına bakarsan araştırmadan da almadım. Diğer ürünlere bakmasaydım almazdım yani:)
Şu ana kadar bir sıkıntıda yaşamadım aldığım ürünlerde.

Emre Aydın'ı albümü çıktığından beri bıkmadan dinlerim ben de ve çook severim:)

 
On 1 Mayıs 2009 17:07 , Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Samsung mu!

 
On 4 Mayıs 2009 19:10 , Mine dedi ki...

Nerden bildin Alp&Ege'nin Annesi? Evet buzdolabım Samsung:)