Author: Mine
•29.4.09
Sevgili Blog Arkadaşlarım,

Hepiniz o kadar güzel şeylerden bahsediyorsunuz ki elimden geldiğince her gün okumaya çalışıyorum.

Dün Tütü’ye bıraktığım bir yorumdan sonra sayfasında Paul Pott’tan bahsetmiş. Sevgili TD bilirim sen de çok seversin bu adamı.
Yine Tütü , bugün Kadınca Yazılar başlığı altında Aziz Nesin’in çok güzel bir yazısına yer vermiş.

Bekriya’cığım da Bırak Dağınık Kalsın’da bazen öyle güzel döktürür ki, hırçınlığını, duygusallığını severim onun. ‘Kadınca’ yazılar yazar.

Çilek’ciğimin huzur bulduğum bir sayfası vardır. Geçen gün yazdığım bir yazıya Ankara’daki beğendiğin yerleri yazman çok iyi oluyor ben de öğreniyorum demişti. Aslında çok yer bilmem ben. Gece hayatım hiç yok gibi bir şeydir. Lise arkadaşlarım genelde İstanbul’da yaşadıklarından oraya gittiğimde günün 24 saati dolu geçer. Ankara’da da eğlenmeyi seven bir grubum var ama çok nadir buluşabiliyoruz. Birkaç hafta önce Ümitköy Arcadium’daki Kırmızı’ya rezervasyon yaptırıp gittik. Mekan güzeldi, yemekleri güzeldi, kırmızı giymiş solistin sesi ve repertuvarı güzeldi. Daha çok canlı müzik dinlenecek bir cafe havasındaydı ama benim eğlenmeyi ve eğlendirmeyi seven, etraftakilerin ve masamızdaki beylerin şaşkın bakışlarını takmayan grubum, oranında o havasını değiştirdi. Eller havaya formatında eğlenen, hızını alamayıp sandalye tepesine çıkan bir hanımın olduğu masa, itiraf ediyorum ki bizdik. Önümüzdeki ay için yine sözleştik. Mekanı da belirledik. Gidersek yazarım yine Çilekciğim.

Yıldızlı Blogum, uzun zamandır ihmal ettin bizleri. Geçen günkü görüşmemizi, arabana atlayan ve bizi şaşırtan bayanı yazacaktım ama dönünce yazarım artık. Belki sen, benden önce davranıp yazarsın. Ya da bu haftasonu gittiğin yerleri paylaşırsın. Ne de olsa A Cup of Caffein gibi güzel yazan, güzel fotograflar çeken bir arkadaşın var yanında.

Uzun zamandır bloguna yazmayan diğer bir arkadaşım dünya tatlısı S., bu hafta bana e-posta atarak çok şaşırttın ve mahcup ettin. En kısa zamanda görüşelim.

Aybike’ciğim ve Figen’ciğim, haziran gelmek üzere ve ben Türkiye’ye geleceğiniz için çok mutluyum.
Figen sayesinde yazmaya başladım ve yeni, güzel bir çok arkadaş edindim. Ona ayrıca teşekkür ederim.

Belli mi olur Hediklimle de belki bu yaz tanışırız. Bu sayede Alp&Ege’nin incilerini kendim dinlerim. Sayende İsveç’i, dünyayı tanıyoruz.

Mavimantar’cığım yeni blog şablonun ve de seçtiğin konular o kadar güzel ki…Senin blogunla tanıştıktan sonra evdeki deterjanları değiştirdim. %98 doğaya karışan bir marka kullanıyorum. Anneme, ablama da hediye ettim. Arap sabunu ile siliyorum yerleri. Bu gidişle tüm deterjanları doğala çevireceğim.

Punto Ağabey’in yazılarını okumaktan ayrı bir keyif alırım. Anlatımı o kadar güzeldir ki ben ne kadar uğraşsam da aceleye getirip güzel bir şeyler ortaya çıkaramıyorum.

Geç bulduğum ama iyi ki de bulduğum Asortik Krebimin sayfası da içimi açıyor. Daha önce 2-3 kere gittiğim ve çok beğendiğim Fethiye onun sayfasında daha bir güzel. Hem şehri güzel yaşıyor hem de üşenmeyip bizlerle paylaşıyor.

Nihat Abi’yi anmadan geçmek olmaz. Bloguyla ve kitabıyla hayatıma çok şey katmıştır. Yaşadığım şehri , insanları daha bir merak eder olmuşumdur. Mekanı cennet olsun.

Yeni yeni tanımaya ve takip etmeye başladığım blog arkadaşlarım da var. Hepsi Blog Listemde. Herkese teşekkürler!
|
This entry was posted on 29.4.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

18 yorum:

On 29 Nisan 2009 22:58 , Pilli Petro dedi ki...

Mine'cim ne güzel yazmışsın teşekkür ederim :) ama özletiyosun kendini sık sık yaz. çiçeklerine bayıldım bu arada, ben hiç yetiştiremediğim için :(

 
On 29 Nisan 2009 23:58 , Asortik Krep dedi ki...

Evet yeni tanıştık ama kırk yıllık arkadaşım gibisin..
Ben de İstanbuldaki lise arkadaşlarından olmak istiyorum :))
ve teşekkür ediyorum benle ilgili kelimelerin için..

 
On 30 Nisan 2009 01:24 , mavimantar dedi ki...

Minecim,başlığı görüp,ilk bir kaç cümleden sonra, eyvah, umarım düşündüğüm gibi değildir dedim.Valla korktum , veda yazısı gibi başlamışsın.Yarısında bırakıp,sonunu okuyup,derin bir ohhh çektim resmen.
Evet Bekriya'ya katılıyorum.Senden biraz daha yazmanı bekliyoruz.

Bir Küçük Not:
Bu arada duyarlılığına binlerce kez teşekkür ederim.Bende ilk deterjanlarla başlamıştım işe.Chat beni, bu konuda uyaran olmuştu.Deterjanlardan alerji oluyordu.Özellikle küçük çocuklar çok fazla etkileniyor ama nedense bunu annelere anlatmak çok zor oluyor.

 
On 30 Nisan 2009 10:14 , etki alanı dedi ki...

İyi ki seni bulmuşum,sevgili arkadaşım...
Duyarlılığın için asıl ben teşekkür ederim.
Sağlık aşılayan doktorum benim...
TüTü

 
On 30 Nisan 2009 20:38 , Mine dedi ki...

Teşekkürler Bekriyacığım, sen de hep yaz olur mu?

 
On 30 Nisan 2009 20:39 , Mine dedi ki...

Asortik Krebim, senin blogunun sıcaklığından bence bu samimiyet.

 
On 30 Nisan 2009 20:44 , Mine dedi ki...

Mavimantarcım,
Veda etmek niyetinde değilim henüz. İçimden geldi ve yazdım.
Yalnız yarın yine kısa bir tatile çıkacağım. Yolculuğa çıkmak hep duygusal yapar beni. Belki onunda etkisi vardır bu yazıda.

Elimden geldiğince doğaya zarar vermeyen ürünler kullanacağım. Asıl ben sana teşekkür ederim. Sayende öğrendiklerimi çevremle de paylaşıyorum.

 
On 30 Nisan 2009 20:44 , Mine dedi ki...

Çok teşekkürler Tütücüm:)

 
On 30 Nisan 2009 20:45 , Mine dedi ki...

Alp&Ege'nin Annesi,
Yorumunu yayınlamadım ama sana da çok teşekkür ederim. Haberleşmek dileğiyle...

 
On 30 Nisan 2009 21:28 , acupofcaffein dedi ki...

@Minecim.
Bende teşekkür etmeden edemedim.
İstanbulda görüşmek üzere... sevgiler.
Acupofcaffein

 
On 30 Nisan 2009 21:35 , Mine dedi ki...

Artık sıra sende, Ankara'ya bekliyoruz. Güzel bir tatil geçirmenizi diliyorum. İkinizinde blogunda fotograf ve anılarını görmek isterim. Sevgiler!

 
On 1 Mayıs 2009 20:31 , Adsız dedi ki...

merhaba :) uzun zamandır senı okumadıgımı gordum takıbe aldım senı

 
On 2 Mayıs 2009 04:51 , Adsız dedi ki...

Guzelim ya, sen de iyi ki varsin. Daha ne cok seyler kesfedecegiz hayatta.
Sevgiler
FB

 
On 4 Mayıs 2009 19:11 , Mine dedi ki...

Dolunay'cığım,
ben de seni ekliyorum. Sevgiler!

 
On 4 Mayıs 2009 19:13 , Mine dedi ki...

Canım arkadaşım, sen de iyi ki varsın. Hayatta beni ben yapan arkadaşlarımın başında geliyorsun. Tembelliğime rağmen senden o kadar çok şey öğrendim ki... Sevgiler!

 
On 10 Mayıs 2009 20:11 , Çilekli pasta dedi ki...

Canımmmm ben yeni farkettim bu yazdıklarını veeeeeeee çooooooook mutlu oldum :) canımsın sen yahu. birtanesim. bende sende huzur buluyorum. Benim gezmeye zamanım olmuyor pek işten.

çok öpüyorum canımsın sen yahu

 
On 10 Mayıs 2009 23:57 , Mine dedi ki...

Çilek'ciğim sevgilerimi gönderiyorum sana:)

 
On 15 Mayıs 2009 05:20 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim,
Cok tesekkur ederim, ben de seviniyorum geleiyorum diye. Umarim gorusebilirizi, bu sene Ankara cok az olacak bakalim. Cok opuyorum, selamlar...