Author: Mine
•23.4.09

Dün yeğenimin kreşinde 23 Nisan kutlaması yapılmış. Ben de akşam iş çıkışı pastamı alıp, miniğimin bayramını kutlamak için onlara gittim. Sürprizleri çok sever. Pastayı görünce de çok mutlu oldu. Adettendir her pasta yenmeden önce mumlar yakılır ve ‘İyi ki doğdun Selin’ diye ritm tutarız, ardından mum üflenir ve alkışlar...Dün akşam da mutfakta annesiyle beraber kuzuşum pastayı hazırlamışlar, üzerini mumla donatmışlar. Lambaları söndürdük. Kendisi önde annesi arkada ‘İyi ki doğdun 23 Nisan, iyi ki doğdun 23 Nisan’ diye şarkı söyleyerek geldi güzel yeğenim. Şaşırdım, gururlandım, çok mutlu oldum.

‘İyi ki doğdun 23 Nisan’
|
This entry was posted on 23.4.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 23 Nisan 2009 11:35 , Adsız dedi ki...

çok tatlı yahu :)

 
On 23 Nisan 2009 17:27 , mavimantar dedi ki...

OOOO...bu 23 Nisan içinde büyük bir sürpriz olmuştur.
Ya, işte ben bu saflığa / temizliğe bitiyorum.

Ve sonra aklıma "biz büyüdük ve kirlendi dünya " (M.Mungan)geliyor.
Gerçektende bu dünya , büyüyünce mi kirleniyor?

 
On 29 Nisan 2009 13:10 , etki alanı dedi ki...

O atatürk'ü unutmayan bir ailenin çocuğu olduğunu çok güzel kanıtlamış,Mine'ciğim...

Bana yorumunda bildirdiğin Paul Pott'un linklerini seyrettim...
Ve bittim...
Ne hoş bir ses...
Bir külkedisi hikayesi gibi...teşekkür ederim.Ayrı bir post yaptım onun için...
Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum...
TüTü

 
On 30 Nisan 2009 20:27 , Mine dedi ki...

Yeğenim çok şeker, gelecek yıl anaokuluna başlayacak.
Ailesinden aldığı Atatürk sevgisini okulda büyütmesini diliyorum.