Author: Mine
•28.3.08
Bugün, Melike İlgün’ün Gazeteport’taki sayfasındaki ‘Sanal Misafirliğe Var Mısınız?’ başlığındaki yazıyı okuyunca, çok etkilendim. Bu idealist, yürekli, genç öğretmenlerin desteklenmesi gerektiğini düşünerek blogumda yer verdim. Maddi olarak bir şey yapamasanız bile ziyaretçi sayfasına küçük bir not bile düşmeniz onları mutlu edecektir.

Sanal misafirliğe var mısınız?
Beni çok mutlu eden bir e posta aldım.
Gönderen Malatya’nın Arapgir ilçesinin Bostancık köyünün ilköğretim okulunda öğretmenlik yapan Mehmet Ay…
84 doğumlu, Bostancık onun ilk görev yeri.
O ve okulun diğer öğretmeni Oğuzhan Zelyurt elele vermişler, 45 kişilik okullarını tanıtan bir internet sitesi hazırlamışlar.
Görseniz bu iki kahraman öğretmen tamamen kendi çabalarıyla okul için neler yapmışlar.
Ve yapmaya devam etmek için de yardımlarınıza nasıl ihtiyaçları var.
Okulun internet sitesinin adresi http://bostancikilkogretim.tr.gg/
Mehmet ve Oğuzhan Öğretmenler 45 öğrencileriyle birlikte bu haftasonu sizleri “sanal” yoldan köylerine bekliyorlar.
|
This entry was posted on 28.3.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 29 Mart 2008 10:00 , Sanem dedi ki...

Teşekkürler Mine'cim, sayende haberdar oldum. Ne kadar gençler, ne kadar azimliler, iyi ki varlar, ve örnekler.

 
On 30 Mart 2008 09:47 , etki alanı dedi ki...

Sevgili mine,
senin de yayınlamış olman çok sevindirdi beni..Umarım daha çok kişiye ulaşır ve umarım ki başka öğretmenler de böyle güzel bir girişimi örnek alırlar..Ve dilerim ki okuyan herkes,az olsa bile katkıda bulunur..Bir 10 YTL nin orada ne kadar işe yarayacağını düşünüyorum da..Ben de yarından itibaren,oturduğum sitede yardım desteğine başlıyorum..
Sevgiler
TüTü

 
On 30 Mart 2008 12:03 , Mine dedi ki...

Sanem'cigim,
Bu ogretmenlere mail attim, mutluluk ve heyecan dolu bir maille karsilik verdiler. Bircok kisi yardim teklif etmis. Umarim bu yardimlar sureklilik arzeder.

 
On 30 Mart 2008 12:14 , Mine dedi ki...

Tutucum,
Ben de yapabileceklerim konusunda kafamda birseyler planladim.
Melike Ilgun'un sayfasinda okuyunca hemen mail atmistim, beni cok duygulandiran bir maille cevap vermisler. Kitap arastirmasi yapmam gerek. Herkes uc bes kitap yollasa, okulda bir kutuphane olusturabilirler.
Gonderilen yardimlar fazla olursa baska okullara da gonderebilir miyiz diye izin istiyorlar. Tabi ki gonderebilirler. Onemli olan ihtiyaci olana ulasabilmek, ogretmenlerimizde kopru vazifesi goruyorlar.