Author: Mine
•27.3.08

Dün gece, Kanlı Nigar oyununu izledim. Espriler bildik gelse de ve de biraz argo kaçsa da, Abdi rolündeki Ünsal Coşar'ın seyirciyi de içine katan oyunu, zaman zaman bizleri eskilere götüren musiki dinletileriyle oyunu sıkılmadan izledim.
Yer yer hicivlere de yer verilmiş. Mesela, Kanlı Nigar'ın kızlarına ağlarına düşüreceği kurban arayışı için verdiği öğütlerden birinde, "Katiplere, zabitlere bir de tiyatroculara yanaşma. Onlar sekiz ayda paralarını alamıyor" şeklinde bir öğütte bulunuyor.
Bu arada Facebook, Kanlı Nigar Oyunu'na bile girmiş ya şaşırmadan edemedim.
|
This entry was posted on 27.3.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 28 Mart 2008 11:07 , Adsız dedi ki...

Ne iyi yapmışsın senin aktiviler son hız devam eidyor ben de işten başımı kaldıramıyorum son günlerde.

Pilates, kitap ve tiyatro seni hayranlıkla izliyorum Minecim.
sevgiler

 
On 30 Mart 2008 11:54 , Mine dedi ki...

Cilek'cigim, aksam altidan sonra veya haftasonlari yapiyorum bunlari.Eger cok yorgunsam, inanki saat 20.00'de yatip uyudugum cok olmustur. Umarim senin islerinde biraz azalir da kendine ve de hobilerine zaman ayirirsin.
Sevgiler