Author: Mine
•8.4.08




Posta kutuma, Beta Ayakkabı’dan gelen ‘Haydi Türkiye! Bir daha yeniden, hep beraber!‏ ‘ başlıklı mail ve üzerine Melike İlgün’ün yazısı eklenince, ben de değinmeden geçemedim.

Umut Çocukları Derneği'nin adresi burada

Sokak çocukları için!
Modası geçti, sıkıldınız, altı delindi, bir kenara attınız, sonrada unuttunuz.Çocuğunuza aldınız, birden ayakları büyüdü, ayakkabı eskimeden küçüldü, bir kenara attınız, sonra da unuttunuz.İşte böyle ayakkabılarınız varsa hepsini toplayın ve size en yakın Beta mağazasına götürün.
Götüremiyorsanız üç beş milyonluk kargo ücretini verin postalayın.Zira Beta onları tamir ediyor, bakımlarını yapıyor ve gıcır gıcır halleriyle sokak çocuklarına dağıtıyor.Şimdiye kadar 16.000 ayakkabıyı bu şekilde topladılar ve dağıttılar.Unutmayın bu kampanyayla sizin eskiniz, kırk yılda bir giydiğiniz bir ayakkabı bir sokak çocuğunun ayaklarını ısıtacak!

Melike İlgün
|
This entry was posted on 8.4.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 8 Nisan 2008 22:48 , Adsız dedi ki...

Dolabımı açıyorum ve hemeen iki ayakkabı seçiyorum....
teşekkürler....aarzu

 
On 8 Nisan 2008 23:33 , Mine dedi ki...

Harikasın Arzu'cuğum!
Bu yazıyı ekler eklemez senden gelen bu haber beni çok mutlu etti:)

Ben de dolabımı karıştırmaya başladım bile:)

Sevgiler

 
On 16 Nisan 2008 15:45 , Adsız dedi ki...

Çok güzel bir çalışma gerçekten canım. Senin gibi duyarlı olsa keşke herkes

Sevgilerimle
Çilekli pasta

 
On 17 Nisan 2008 10:02 , Mine dedi ki...

Teşekkür ederim Çilek'ciğim:)
Ayakkabıları hazırladım. En kısa zamanda teslim edeceğim. Umarım işlerine yarar.
Sevgiler