Author: Mine
•20.3.08


Sonunda başladım. Birçok ünlü, pilates sayesinde formda kalıyormuş diye kaç yıldır duyarım. Çeşitli bahanelerim sonucunda bir türlü başlayamamıştım. Ben spor yapmaya gidemedim ama spor merkezi ayağıma geldi. Evimden 50-100 mt ilerde var olan merkezde, pilates derslerinin de verildiğini duyduktan yaklaşık bir ay sonra bu spora başladım. Bunları niye mi anlatıyorum: Birçok kadın benim gibidir. Hep spor yapmak isterler ama ev, iş ve diğer sorumluluklar nedeniyle zaman bulamadıklarından ertelerler. Ama spor yapmaya başladıktan sonra da hayatımızı ona göre ayarlarız. İş başlayana kadar dostlar!Sonrası bir şekilde programlanıyor.
Gruba sonradan dahil olduğum halde, pilates topumla çabucak kaynaştık. Zevkli bir spor ama henüz faydalarından konuşmak için erken. Daha önce düzenli olarak spor yapmamış biri olarak haliyle kas ağrılarım olmakta. İlerleyen günlerde bunlar giderek azalacaktır. Edindiğim izlenimleri gelecek aylarda paylaşacağım. Herkese sağlıklı günler dilerim.
|
This entry was posted on 20.3.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 yorum:

On 30 Mart 2008 09:39 , etki alanı dedi ki...

Lütfen,her aşamayı yaz..Motivasyonum çok düşük çünkü..Desteğe ihtiyacım var..
TüTü

 
On 30 Mart 2008 12:00 , Mine dedi ki...

Tamam TuTuCum:))
Simdilik sunu soyleyebilirim: Haftada uc gun aksam 19.00-20.00 arasi gidiyorum.Spordan once 2 saat hicbir sey yemiyorum.Cunku spor yapmami engelliyor. Spor bittikten sonra da canim hicbir sey yemek istemiyor. Bolca sivi tuketiyorum. Bu bile basli basina bir olay:)

 
On 2 Nisan 2008 12:05 , Aslı dedi ki...

Mineciğim,
Pilates ismini son zamanlarda sıkça duymaya başladım. Ağır sporların aksine vücudunun her noktasını keşfederek yapılan bu uygulamanın ayrıntılarını merakla bekliyorum canım...