Author: Mine
•18.3.08

Harika bir haftasonu sonrası yine evimdeyim. Bir ay öncesinden planlanmış olan bu minik tatil bana çok ama çok iyi geldi.Sadece 24 saat, evet topu topu 24 saat sürdü belki ama, beraber olduğum grup o kadar iyi ve neşeliydi ki, hayatımda en çok eğlendiğim günlerden biri olarak hatırlayacağım.
Yıllar önce Belek’te bir tatil yapmıştım. Birinci sınıf bir tatil köyü, her şey çok iyi ama ben hiç keyif almamıştım. Tatil arkadaşıma ‘Şunu yapalım mı?’ dediğimde aldığım cevap ‘ Yorgunum’ veya ‘Akşam çıkalım mı?’ dediğimde de ‘Uykum geldi’ gibilerinden sözler duyduğumdan ve bir hafta boyunca tatil köyünden dışarıya adım atamadığımdan olsa gerek, hiç iyi hatırlamam o bir haftayı.
Gelelim bu haftasonuna… Cumartesi günü, çam ormanının içindeki otelimize vardığımızda öğle olmak üzereydi. Odalarımıza yerleştikten sonra, soluğu havuzda aldık. İçerdeki havuz dışarıyla bağlantılı ve dışarıdakinde de sıcak su olduğundan bir ara kaçamak yapıp dışarıya çıktım. Bonem olmadığı için dışarıda fazla kalamadım ama mart ayında havuza girmeyi de tecrübe etmiş oldum. Havuz, Türk hamamı, Fin hamamı, masaj, aromaterapi; tercih bizimdi. Akşam 17.00 civarı odalarımıza çıktık. Grubun hanımları olarak akşam yemeğine kadar olan zamanı boş geçirmedik tabi ki… Bir odada toplanıp, şaraplarımızı içerek, bol kahkahalı keyifli mi keyifli bir sohbetle iki saati geçirmişiz. Akşam yemeğinde grubumuzun en genciyle(2 yaşında), bayanların en büyüğünün doğumgününü kutlayıp, canlı müzik için bara geçtik. Şansımızdan sahnenin yanına oturmuşuz. Hem sahne alan gruba şarkılarında eşlik ettik hem dans ettik derken, solistin de dikkatini çekmeyi başardık… Çok ama çok eğlendik.
Bence nerede olduğundan ziyade kimlerle olduğun önemli. Hayatı seven ve de yaşadığı her dakikanın hakkını verenlerle olmak, insanı daha enerjik ve mutlu kılıyor.
Tatilin verdiği bu enerji ile dün pilatese de başladım. Bugün vücudumun her yeri ağrıyor ama ben mutluyum.
Not: Geçen yıl NY'daçektiğim bu fotografta sağdaki ağacın arkasında bir geyik var. Farkedebildiniz mi?
|
This entry was posted on 18.3.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 yorum:

On 19 Mart 2008 11:25 , Adsız dedi ki...

minecim...
kesinlikle haklısın... özellikle tatilde nerede olduğun değil kiminle olduğun çok önemli...:-))
dinlenmene ve eğlenmene sevindim... havuz olayı da süpermiş hani...:-)
sevgiler...arzu

 
On 19 Mart 2008 12:43 , Nihat Akkaraca dedi ki...

Resmi tıklayıp büyütünce geyik görünüyor.

 
On 19 Mart 2008 20:39 , Unknown dedi ki...

Ben de gördüm resmi büyütünce :)

 
On 19 Mart 2008 20:44 , Sanem dedi ki...

Biraz önceki yorumcu da bendim. Gmaıl adresimle yazmışım.

 
On 20 Mart 2008 22:17 , Mine dedi ki...

Arzu'cuğum,
Kesinlikle havuz harikaydı. Kapalı havuzdan dışarı çıkabilmek için dalmak gerekiyordu. Dalınca da saçlarım ıslandı. Bir dahaki sefere boneyle gideceğim. Mart ayında, buhar çıkan sıcak su havuzunda, çam ormanı manzarasında olmak çok ama çok keyif vericiydi. Birazcık yüzüm üşüdü:))

 
On 20 Mart 2008 22:20 , Mine dedi ki...

Nihat ağabey,
Geçen Mayıs ayında NY'a gittiğimde, arkadaşımın evinin arka bahçesinde gördüm geyikleri. Bizde olsa anında avlanılır. Yasak kimin umrunda. Burada yerleşim yerinde geyik düşünemiyorum bile...


Sanem'ciğim, belki sizin yaşadığınız yerde de sincaplar, geyikler gibi doğal yaşama ait hayvanlar vardır.