Author: Mine
•16.12.07
Biraz önce tv'deki müzik kanallarından birinde Santana'nın Supernatural albümünden 'Put your lights on' adlı şarkısını dinledim.
1999'da Santana'nın 9 Grammy aldığı bu albümü dinlemeyeli yıllar olmuş. Bu şarkı albümde en beğendiğim şarkılardan biri. Everlast'a ait olan şarkının sözlerine anlam yüklemede zorluk çeksem de bence ses ve müzik harika... Ekşi Sözlük'te bu şarkı ile ilgili ilginç açıklamaları görünce sayfamda yer vereyim istedim.




This entry was posted on 16.12.07 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 yorum:

On 18 Aralık 2007 21:24 , Adsız dedi ki...

Ben de çook severim bu şarkıyı Mine.
Kısa zamanda sobeyi de cevaplandırıcam.
Sevgiler
S.

 
On 19 Aralık 2007 05:32 , Aybike Ceylan dedi ki...

Bayramini kutluyor, daha nice bayramlara saglikla, hep birlikte ve mutluluklarla diyorum.

Sevgilerimi gonderiyorum.

 
On 19 Aralık 2007 17:11 , Mine dedi ki...

Sanem,
Blogumu de�i�tirince video vs ekleyebildim, ben de ho�uma giden bir�ey g�r�nce dayanam�yorum. Yaz�n� en k�sa zamanda okuyabilelim.�yi Bayramlar

 
On 19 Aralık 2007 17:13 , Mine dedi ki...

Aybike,
Senin ve ailenin bayramını kutlarım.
Sevgilerimle

 
On 7 Eylül 2008 02:10 , Adsız dedi ki...

Santana Supernatural çok sıklıkla dinlediğim ve özellikle Ankara-Kocaeli arası trenlerde yol arkadaşımdır :)
Sevgiler.
Gülen Tezer Üstün
www.gulen.tezer.blogspot.com

 
On 7 Eylül 2008 18:48 , Mine dedi ki...

Gülen Hanım hoşgeldiniz.
Benim de çok sevdiğim bir albümdür Supernatural.
Sevgiler