Author: Mine
•28.12.07


Iyisiyle kotusuyle, acisiyla tatlisiyla, akillisiyla delisiyle, dostuyla dusmaniyla, durustuyle yalanciyla, kibariyla kabasiyla... ugrasaraktan bir yilinda sonuna geldik. Hem kendimle ilgili hem de cevremdeki herkes ve herseyle ilgili, yeni bir suru sey ogrendim. Bazisi uzdu bazisi sevindirdi...
Bir sure buralarda olmayacagim. Dondugumde tekrar gorusmek dilegiyle, herkesin yeni yilini kutlarim.
Ayrica 2008'de, tum dunyaya saglik, baris, mutluluk, kisacasi iyi ve guzel olan herseyi diliyorum.

Sevgili Mavimantar, sana sozum var, en kisa zamanda yazacagim dedim ama olmadi. Belli mi olur,yilin ilk yazisi belki de sobe yazim olur:)



Hayat çetele tutmak değildir...


Hayat;
Seni kaç kişinin aradığı,kiminle çıktığın,çıkıyor olduğun
veya çıkacağın demek de değildir.
Kimi öptüğün,hangi sporu yaptığın,
kimlerin seni sevdiği de değildir.
Hayat, ayakkabıların,saçın,derinin rengi de değildir.
Nerede yaşadığın veya hangi okula gittiğin de değildir.
Aslında hayat; notlar,para,giysiler,
girmeyi başardığın ya da başaramadığın okullar da değildir.

Hayat;
Kimi sevdiğin ve kimi incittiğindir.
Kendin için neler hissettiğindir.
Güven ,mutluluk,şefkattir.
Arkadaşlarına destek olmak ve nefretin yerine sevgiyi koymaktır.

Hayat;
Kıskançlığı yenmek,önemsemeyi öğrenmek ve güven geliştirmektir.
Ne dediğin ve ne demek istediğindir.
İnsanların sahip olduklarını değil,
kendilerini olduğu gibi görmektir.
Her şeyden önemlisi hayatı,
başkalarının hayatını olumlu yönde etkilemek için kullanmayı seçmektir.
İşte hayat bu seçimden ibarettir.
İnsanların en acizi dost edinemeyen,ondan daha acizi ise dost kaybedendir.


Charles E.
.


Bu siire ilk olarak bloglar arasi seyahatim esnasinda, Mr. TD 'nin blogunda rastlamistim. Ardindan Etki Alani 'nin blogunda da gordum. Ikisine de tesekkur ederim.
This entry was posted on 28.12.07 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 yorum:

On 30 Aralık 2007 10:39 , Adsız dedi ki...

İyi yıllar dilerim bende senin sayende okudu şiiri teşekkürler :)

 
On 30 Aralık 2007 18:34 , Aslı dedi ki...

Mineciğim,
Sevdiklerinle birlikte olacağın sağlıklı nice mutlu yıllar diliyorum...
Sevgilerimle...

 
On 31 Aralık 2007 06:33 , Aybike Ceylan dedi ki...

Yeni yilinizi kutluyor, daha nice guzel ve saglikli yillara hep birlikte diyorum.

Yeni yiliniz kutlu ve mutlu olsun.

Sevgilerimi gonderiyorum.

 
On 31 Aralık 2007 14:22 , Punto dedi ki...

Şiir gerçekten güzel. Yeni yılının mutluluklar içinde, sevgi dolu geçmesini dilerim.
Sevgiler

 
On 31 Aralık 2007 20:09 , mavimantar dedi ki...

Sevgili Mine Yeni yılınızı kutlar, ışık dolu, mutluluk dolu, sağlık ve huzur dolu nice yıllar dilerim...

 
On 2 Ocak 2008 22:52 , Mine dedi ki...

Çilek, Aslı, Aybike, Punto Ağabey ve Mavimantar,
Hepinize çok teşekkür ederim.

Blog dostluğuna ilerleyen komşuluğumuzun, 2008'de daha da güçleneceğini umuyorum.

Sevgilerimle...

Mine