Author: Mine
•4.12.07
Bekir Coşkun bugünkü yazısında Hakimler ve Savcılar Yasasında Değişiklik Yapan Yasa’nın, Cumhurbaşkanı tarafından kabulune değinmiş. Gece yarısı yurtdışı gezisinden dönmüş ve de ayağının tozuyla, bu yasayı onaylayıvermiş Cumhurbaşkanı. Coşkun, yargı mensuplarının tepkisizliğine de değinmeden edememiş.
Bu yazıyı okur okumaz, çok sevdiğim, saygı duyduğum ve de dostum olduğu için kendimi çok şanslı saydığım bir arkadaşımı aradım. Kendisi hakim. Biliyorum ki o ve onun gibi düşünen arkadaşları, anayasa ve yargıda yapılan değişiklikler konusunda ellerinden geldiğince hukuk devletini koruma çabasındalar. Bana http://www.yarsav.org.tr/ adresini verdi. Maalesef bu dernekte Adalet Bakanlığı tarafından her an kapatılabilir.
Melih Aşık’ta ‘yargı’ konusuna değinmiş ve 09.12.2007 tarihinde, yine Tandoğan Meydanı’nda, Barolar Birliği’nin çağrısıyla gerçekleştirilecek miting haberiyle yazısını bitirmiş. Hukuka saygılı herkes mitinge davetli’
Yılmaz Özdil ise, yazısında şöyle diyor: ‘Türkiye’de "üç hayati işi" canı çeken herkes yapabilir; Siyaset, Müteahhitlik ve Gazetecilik’
Bu durumda Bekir Coşkun’un yazısına da cevabı vermiş oluyor. Canı çeken herkes gazete sahibi olabiliyor veya gazeteciyim diye ortada dolaşabiliyorsa ve bu kişiler sadece iktidara hizmet ediyorlarsa, tabiki iktidar harici olanlar ‘tepkisiz’ görüneceklerdir.
This entry was posted on 4.12.07 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 6 Aralık 2007 21:53 , Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Isim geregi aysonu ve basinda cok yogun oldugum icin bu yazilari hizli okudum, toparlayip özetlemen ne kadar iyi olmus. artik ben kardesimin tavsiyesine uyup, avrupa yakasi filan mi seyretsem diyorum, yoksa kafayi yiyecegim bu gidisle...Allahlari belalarini versin, yurdumu bu hallere getirenlerin, deyip rahatlasam mi acaba!

 
On 12 Aralık 2007 22:27 , Mine dedi ki...

Alp ve Ege'nin Annesi,
Ben de dönem dönem haber takip etmeyi, TV izlemeyi, gazete okumayı bırakıyorum. Dayanamıyorum çünkü.
Bugün YARSAV'ın, hükümeti, meclis insan hakları komisyonuna şikayet ettiğini okudum. Sonuç ne olacak merak ediyorum. Öğrenince haber veririm.
Sevgilerimle