Author: Mine
•4.12.07


Bugünlerde her radyoyu açışımda bu şarkıya rastlıyorum.Müzik harika! Sezen'de buğulu sesiyle, Ezginin Günlüğü'nün bu şarkısını ne güzel yorumlamış.
Ezginin Günlüğü'nün, Çeyrek adlı 25. yıl özel albümünde, Sezen Aksu'dan başka, Bülent Ortaçgil, Bulutsuzluk Özlemi, Yüksek Sadakat, Yaşar gibi bildiğimiz ve sevdiğimiz birçok isim, grubun en güzel şarkılarını seslendirmişler. Tavsiye edilir.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA
This entry was posted on 4.12.07 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 7 Aralık 2007 21:02 , mavimantar dedi ki...

İnsanın yüreğinin ucuna dokunan bu şarkıyı Ezginin Günlüğü'nden sonra,Sezen Aksu'dan dinlemekte ayrı bir tat.
Ne iyi yapmışsın bu güzel parçayı buraya koymakla.
Ellerine,yüreğine sağlık

 
On 7 Aralık 2007 23:59 , Aybike Ceylan dedi ki...

Gercekten cok guzel Mine'cigim,

Guzel bir hafta sonu diliyor, seni opuyorum, simdi aklima getirdigin o guzel lokumlar geldi, tekrar tesekkurler, olsa da yesem dedim:)

 
On 12 Aralık 2007 16:58 , Adsız dedi ki...

Ben pek bir uzak kaldim yeni sarkilardan. Uzun aradan sonra bu sarkiyi dinledim, guzelmis gercekten :)

Blog formatin pek neseli olmus yazamadim onceden.

Optum Municim.
FB

 
On 12 Aralık 2007 22:22 , Mine dedi ki...

Mavimantar,
Günlüğüme hoşgeldin:)
Sezen Aksu'yu çok severim. Konserini izlediğimde hayranlığım daha da arttı. Ezginin Günlüğü'nün bu güzel şarkısını yorumlaması da iyi bir seçim olmuş:)

Aybike,
Sen Ankara'ya gel yeterki, lokumlar hazır bekliyor seni:)
Buluşmakla ne iyi ettik o gün:))
Her zaman bekliyorum.

Figen,
Bu şarkı çok eski bir şarkı. Sezen Aksu'dan dinlediğimde ben bu şarkıyı nereden hatırlıyorum diye epeyce düşündüm ve sonra buldum:)
Blog formatını beğendiğine sevindim. Teşekkürler.