Author: Mine
•21.11.07

Bugün hayatımızda bir değişiklik yaptık, iş çıkışı dört bayan, bir arkadaşımıza çaya gittik. Maksat muhabbet... Dördümüzde Ankara'da yaşayıp, iş için günde yaklaşık 200 km yol yaptığımızdan, -her zamaki gibi- olabildiğince sade giyinmiştik. Konu konuyu açtı, derken çalıştığımız ilçedeki hanımların yaptığı günlere geldi. Çeşit çeşit yapılan pastalara ve böreklere değinmedik ama benim için en ilgi çekici konu, kadınların güne giderken yanlarında 'ev çizmesi' götürmesi oldu. Terlik ve ayakkabıyı biliyorum da, çizmeyi ilk kez duydum. Kışın güne giderken yanlarında çizmelerini götürüyorlar, eve girince diğer çizmelerini çıkarıp onları giyiyorlar.Akşam evlerine dönerken de, ev çizmelerini çıkarıp, tekrar sokakta giydiklerini giyiyorlar. Çizmelerin yanısıra bir de güneş gözlüklerini de saçlarına geçirip 'gün' boyunca çıkarmıyorlarmış.
İlginç değil mi?
This entry was posted on 21.11.07 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 22 Kasım 2007 14:08 , Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Ilahii Mine nasil guldum bir bilsen...Memleketten komik dedikodular...Burada birak cizmeyi gelen misafirler ev ayakkabisi bile giymezler, sadece corapla dolasilir, bizdeki gibi terlik de ikram edilmez...Sevgiler

 
On 25 Kasım 2007 06:20 , Sanem dedi ki...

hahaha! Ben de çok güldüm. İlahi, maksat gösteriş olmasın sakın, modaya uymak diycem ama ne biliyim ;)

 
On 29 Kasım 2007 06:40 , Aybike Ceylan dedi ki...

Ilahi Mine'cigim,
Terlik duyup, gorduk de, cizmeyi ilk kez duyuyorum, hele o gozluk olayi, bazi insanlar icerlerde bile takiyorlar ya. Neyse, herkes bir baska iste, ne yapalim. Sevgilerimi gonderiyorum.

 
On 5 Aralık 2007 22:37 , Mine dedi ki...

Alp ve Egenin Annesi, Sanem ve Aybike,
Kesinlikle gösteriş amaçlı yapılan davranışlar bunlar.Tabi bu hatunların, ilçenin ileri gelenlerinin ve de zenginlerinin eşleri olduğunu da unutmamak gerek. Bende çok ilginç bulduğum için yazdım.
Sevgilerimle