Author: Mine
•8.3.06
Gecen gün blogları gezinirken görmüştüm sobelenenleri,birgün benimde sobeleneceğimi ve sobelenmemim bu kadar yakın olduğunu bilmeden:)
Figencim sobelemiş beni....
Bakalım sorular neymiş:)

YAPTIĞIM 4 İŞ

  1. Ortaokul ve lise yıllarında başta kuzenlerim olmak üzere mahallenin çocuklarına matematik dersi vermiştim. Yaz tatillerinde denize gitmek varken ders vermek hiç cazip değildi aslında,karşılığında para kazanmadım ama minik hediyeler gelmişti.
  2. 95-96 yıllarında hekimliğin yanısıra aldığım formasyon sayesinde eğitimcilik yaptım. Çokta sevmiştim insanlara birşeyler anlatmayı.
  3. 2003'de bir özel hastane ve poliklinikte nöbet tuttum.Sonra yoruculuğu ve tatil zamanı gelmesi üzerine bıraktım.
  4. Yaklaşık 10 yıl acilde çalıştım,umarım birdaha çalışmak zorunda kalmam.Çünkü çok yıpratıcı bir iş,10yıl boyunca nöbet tutmak fazlasıyla yeterli.

DEFALARCA İZLEYEBİLECEĞİM 4 FİLM

Film izlemeyi çok seviyorum ve benim için seçim yapmak zor,bazi filmler var ki çok beğenmeme rağmen defalarca izleyemem.Mesela Babam Ve Oğlum.

  1. Mar Adentro (İçimdeki Deniz)
  2. Usual Suspects (Olağan Şüpheliler)
  3. When Harry Met Sally (Harry Sally ile Tanışınca)
  4. Seven (Yedi)

Bunların dışında Türk Filmi olarak 'Selvi Boylum Al Yazmalım' ve klasiklerden Rüzgar Gibi Geçti (Gone With The Wind), Goodbye Again (Brahms'ı SeverMisin?) aklıma şu an gelenler...En iyisi diğer soruya geçeyim yoksa filmler bitmeyecek!

YASADIĞIM 4 YER

Sadece ilkokulu saysam 4 yer eder ama ben en iyisi beni ençok etkileyen 4 yeri seceyim.

  1. Çanakkale
  2. Ankara
  3. New York ( 3 hafta)
  4. İstanbul (her yıl en az 3-4 kez gidiyorum,orada belki de Ankara'dakinden daha çok arkadaşım var.)

İZLEDİĞİM 4 TV PROGRAMI

Aslında tv çok izleyemiyorum.

  1. Desperate Houseviwes
  2. The X Files
  3. Without A Trace (cnbc-e de 3.sezon bitti maalesef)
  4. Cold Case (Mart ayında yeniden başladı)

TATİL İÇİN GİTTİĞİM 4 YER

  1. Çıralı (eylülde harikaydı)
  2. Çanakkale
  3. Fethiye (Çevresi,koyları çok güzel)
  4. Datça (denizi harika!)

EN SEVDİĞİM 4 YİYECEK

  1. Çikolata!
  2. Profiterol,
  3. Zeytinyağlılar desem kapsamı geniş oluyor ama seçim yapamadim,
  4. Makarna (Figen'in hazirladığı karidesli makarna hala aklımda)

HERGÜN ZİYARET ETTİĞİM 4 BLOG

Maalesef yok.Ama Figen'i,Yıldız'ı elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum.Hakan'ı da yazsın diye bekliyorum.

ŞİMDİ OLMAK İSTEDİĞİM 4 YER

  1. Keşke eylul ayına tekrar dönebilsem ve Çıralı'da olsam,
  2. İstanbul, aşık olduğum şehir
  3. Çanakkale, hayatımda en önemli yerlerden biri ve mutlulukla anarım.
  4. NY da Figen'le Manhattan'da dolaşıyor olsak,bir yandan koyu bir sohbet bir yandan alışveriş, ne güzel olurdu.

EBELEDİĞİM 4 BLOGGER

Henüz ebelenmemiş tanıdığım blogger yok,ben de bir kaç arkadasımı blogger olmaya davet ettim.Bu sorunun cevabı saklı kalsın:)

Evet....Sonunda bir arkadaşım blogger oldu:) ve ilk olarak onu ebeliyorum.

Aramıza hoşgeldin Timur !

This entry was posted on 8.3.06 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 yorum:

On 9 Mart 2006 09:22 , Yıldız dedi ki...

Sevgili Mine,

Uzun süre olmuştu, yazılarını dört gözle bekliyordum. Ama geçenlerde Figen'in seni sobelediğini görünce, "yakındır yeni bir yazı" diye umutlanmıştım ki, bu sabah 3 yeni yazı görmek beni fazladan sevindirdi. Ellerine sağlık :)

O kadar yoğun geçiyor ki günler, eminim senin günlerin daha yoğundur. Ama en kısa zamanda bir araya gelebilelim istiyorum. Fakat, ben bir süre şehir, hatta ülke dışında olacağım. Ay sonunda Ankara'ya damlarım. O zamana kadar hoşçakal, kendine iyi bak, sevgiler,
Yıldız