Author: Mine
•19.3.06
Bu yıl 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi 'nin 91.yıldönümü kutlandı. Albumümde yeralan,2005 yazına ait, birkaç fotografa burada yer vermek istedim. Önde Nusrat Mayın Gemisi'nin maketi,
arkada Çimenlik Kalesi




Fatih zamanından kalma kalesiyle,uzaktan Kilitbahir

Kilitbahir Köyü

Kilitbahir iskelesi


Dur Yolcu,

Bilmeden gelip bastığın bu toprak,
Bir devrin battığı yerdir...

Kilibahir'de tabyalar

Seyit Onbaşı Heykeli

Çanakkale Şehitler Abidesi


Abide'den görünüm,

Sahilde çıkartma alanında İngiliz Mezarlığı

Bendeniz!


Abide'den görünüm,ilerde Seddülbahir Köyü

Ezineli Yahya Çavuş Şehitliği



Anıt şehitliklerden biri

This entry was posted on 19.3.06 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 yorum:

On 21 Mart 2006 19:17 , Adsız dedi ki...

bak simdi Ckale'de olmak istedim.
Figen

 
On 21 Mart 2006 20:08 , Mine dedi ki...

Figencim,yaza görüşürüz,Çkale'de:)

 
On 21 Mart 2006 22:12 , Mine dedi ki...

Sağol Hakan,bu bilgiyi bilmiyordum.

 
On 23 Mart 2006 21:24 , Timur dedi ki...

Bu fotoğraflar bana da çok şey hatırlatıyor . Çocukken izci olarak gitmiştim Çanakkale'ye . Gelibolu Milli Parkı , Türk Şehitliği , irili ufaklı birçok anıt , devasa toplar ve gittiğimiz bir köyün kendi küçük müzesi ...
Herşey sanki bir filmin seti gibiydi . İnanılması güç öyküler , kahramanlıklar ...
Tabi bir de , paramız olmadığı için gidemediğimiz Truva gezisi .
Keşke fırsat olsa da tekrar gidebilsem . Umarım o da olur .

 
On 23 Mart 2006 21:51 , Mine dedi ki...

Timurcum,
Sen gelmek istediğini söyle yeter!Sana tur ayarlarım ben:))
Ben de Truva'yı görmeyenlerdenim maalesef:(
Bu yaz, Çanakkale'ye gittiğimde,Troy filminde kullanılan Truva Atı'nı görmekle yetindim.