Author: Mine
•15.3.06
14 Mart Tıp Bayramı geldi,geçti bile...Nerde o eski bayramlar diye düşünmemek imkansız. Fakülte yıllarında heyecanla kutlardık, alternatifleriyle birlikte katılabilecegimiz sayısız balolarımız olurdu. En son ne zaman böyle bir kutlamaya katıldım hatırlamıyorum. İşin enteresan yanı ne tv de ne de yazılı basında eskisi gibi yerde etmiyor (Yoksa ben mi farketmedim.)

Hiçbir meslek grubu yoktur ki, altı yıl okuduktan sonra uzmanlık için dersanelere gitsin,pratisyenken de uzmanken de mecburi hizmete tabi tutulsun (hiçbir alt yapıyı hazırlamadan sadece doktoru en ücra köşelere göndererek 'bakın size doktor getirdim' diyerek, prim kazanmaya-pardon oy kazanmaya-çalışan hastalıklı zihniyete karşıyım.Ayrıca varolan mecburi hizmetin herkese eşit uygulanmaması da olması kadar düşündürücüdür) Anlatacak o kadar sıkıntı var ki düsününce içim karardı ve vazgeçtim yazmaktan,en iyisi umut etmek:)

UMUT EDİYORUM Kİ...
Herkes sağlıklı yaşama hakkının farkına varsın,
Herkes eşit sağlık hizmeti alabilsin,
Ülkemde ve dünyanın birçok yerinde çocuklar aşıyla önlenebilir hastalıklardan kaybedilmesin,
'Önce zarar verme' ve 'İlaçla zehirin arasındaki tek fark dozdur.' ilkeleri unutulmasın,
Teknoloji insanlığın yararına (savaşa değil barışa) hizmet etsin,
Sağlıkta kendi kendine yetebilir duruma gelebilelim,dışa bağımlılıktan kurtulalım,
Koruyucu sağlık hizmetlerinin önemini yeniden hatırlayalım,
Çevre'ye ve kirliliğine duyarlılık tüm dünyada artsın(Kyoto Protokolunu imzalamamakta direnen ABD ve Avustralya gibi ülkeler başta olmak üzere)
....
Bu liste uzar gider...Herkes birşey ekleyebilir.

Herkese sağlıklı günler diliyorum.14 Mart Tıp Bayramı kutlu olsun!
This entry was posted on 15.3.06 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.