Author: Mine
•30.12.08

Grup Gündoğarken bir şarkısında ‘Bir yaz daha bitiyor’ der. Bu şarkı ‘bir yıl daha bitiyor’ haline dönüşmüş şekilde dilime dolandı son günlerde…

2008’in nasıl geçtiğini anlamadım. Geçen yılbaşında İstanbul’daydım. Sanki dün gibi…
Geçen yıl yaptığım birçok şeye sayfamda yer verdim zaten. Bazısını yazmasam da (sırf tembellikten) bolca kitap okudum, film izledim, tiyatroya gittim.

Bu yılın en güzel olayı, yıllar sonra lise arkadaşlarımla buluşmam oldu ki mutluluğu tarif edilemez.Kırktan fazla kişi, çoğu evli ve çocuklu hanımlar ve beyler ortaöğrenimi gördüğümüz güzelim sahil şehrimizde bir aradaydık masum, afacan çocuk yanımızla… Ve harika bir gün yaşadık. Tadı damağımızda kaldı ki hala ara ara küçük gruplar olarak bir araya geliyoruz. Var mı eski dostlar gibisi...

Yazın Batı Anadolu sahilini gezdim, dağ , tepe, uçurum demeden (İtiraf ediyorum Assos’ta dizlerimin bağı çözüldü, halbuki Kaz Dağları’nda hiç korkmamıştım) araba kullandım. Benim için iyi bir tecrübeydi. Bana destek olup tahammül edenlere buradan teşekkürler…

Bu yılın başında pilatese başlamıştım. Maalesef sürdüremedim.Gittiğim spor merkezini evime çok yakın diye seçmiştim ama beklentilerimi karşılamadı. Ben de geçen hafta evime biraz uzak ama yeni açılan bir merkeze kayıt oldum. Belki yüzerim belki salon sporlarından birini yapabilirim. Yanımda beni spor yapmaya teşvik eden bir arkadaş grubumda olunca bu kez kaçış olmayacak…

Kızsal konulara gelince kozmetik için Strawberrynet’i ve diğer bir çok ihtiyaç için Tchibo’yu keşfettim ki benim için ikisi de kurtarıcı oldular (Yıldız’a teşekkürler) Tchibo’dan aldığım bigudiler sayesinde kuaför masrafım azaldı. Yine daha önce hiç kullanmazken artık Diorliner sayesinde eyeliner kullanır oldum.

Geçen kış biraz sıkıntılı geçmişti. Bridget Jones havasında elimde dondurma kasesi sürekli film izleyen bir tiptim. (Beni üzenler üzülsün) Kış demeden yediğim Carte d’Or’lar bana kilo olarak döndü Baktım olacak gibi değil, sabah yediğim çıtır simitleri kestim, evde tost yaptım, öğle yemeklerinde ekmek yememeye başladım, akşam yemeklerini erkene alıp dondurma ve abur cubur yemeyi kestim. Bu sayese aldığım kilolardan kurtuldum. Hanımlar bilir eski kıyafetlerine sığmak büyük bir mutluluktur. Başlangıçta katı rejimlerden ziyade yeme alışkanlıklarını değiştirmek gerekiyor sanırım. Bu arada hala çikolatadan ve Nutella’dan vazgeçemedim. O kadar da olsun değil mi?

Son günlerde çeşit çeşit iplerden kaşkol örüp yakınlarıma hediye ettim. Bu işten çok keyif aldım. Boşuna dememişler el emeği göz nuru diye…

Yarın 2008’e veda ediyoruz.
2009’da tüm dünya için her şeyin en güzelini diliyorum.


Fotograf: İnternetten

|
This entry was posted on 30.12.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

10 yorum:

On 30 Aralık 2008 23:06 , reality dedi ki...

Ailece yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar,
esenlikler dilerim.
Sunny

 
On 30 Aralık 2008 23:44 , mavimantar dedi ki...

Sevgili Mine dileğine katılıyor, mutlu yıllar diyorum...

 
On 31 Aralık 2008 00:42 , Pilli Petro dedi ki...

iyi seneler Mine'cim :)

 
On 31 Aralık 2008 08:43 , Adsız dedi ki...

Canımmm ne güzel şeyler yapmışsın bayıldımmm :)

bize bu yıl aşk gerekiyor bizi mutlu eden türünden olsun lütfen :)

seneye başka güzel anılarımızı yazmak dileğiyle :)

 
On 1 Ocak 2009 04:21 , yaban dedi ki...

Sevgili Mine,

2009 sana beklentilerini karsilayan bir yil olarak gelsin,,

sevgilerimle..

 
On 1 Ocak 2009 11:53 , gezicini dedi ki...

sevgili mine,
nice sağlıklı, mutlu huzurlu, güzel günler diliyorum.
sevgiler
gorki

 
On 1 Ocak 2009 11:55 , gezicini dedi ki...

deminki mesajım gitmedi sanırım. nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim.
sevgiler
gorki

 
On 2 Ocak 2009 22:47 , Mine dedi ki...

Reality, Mavimantar, Bekriya, Çilek, Yaban ve Gorki,
İyi dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Umarım 2009 hepimiz için güzel geçer.

 
On 3 Ocak 2009 18:57 , Adsız dedi ki...

Hani benim kaskolum?
Optum.
FB

 
On 3 Ocak 2009 19:18 , Mine dedi ki...

Canım, sen iste yeter ki... Rengarenk örerim ben:)