Author: Mine
•7.12.08

Bu sabah, DVD de satan markete girdiğimde almayı planladığım filmlerden biri değildi. Aylar önce Sanem sayesinde bu filmden haberdar olmuştum. Hatta bir arkadaşımdan istemiştim ama o da netten bir türlü indiremedi ve unuttum ben de.
İndirimdeki filmlerden tam tamına 5 film seçtikten sonra karşımda ‘Once’u görünce elimdeki iki filmden vazgeçtim ve Once’u da alarak çıktım Media Markt’den.
Şu an bu satırları yazarken bir yandan da ‘If You Want Me’ adlı şarkıyı dinliyorum.
Tek kelime ile son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerden biri. Belki de en güzeli! ‘Falling Slowly’ En İyi Şarkı Oscar’ını almış. Sadece şarkılar değil, gösterişten uzak sade oyuncular, klişelerden uzak, abartısız diyaloglar… Film bitti, ‘the guy’ ve ‘the girl’un isminin hiç telaffuz edilmediğini fark ettik...Film o kadar güzel ilerledi ki isimlerinin ne olduğu hiç ama hiç önemli değildi…Filmin sonunda boğazıma bir şeyler düğümlendi. Böyle bitmemeliydi dedim içimden. Ama hayat işte…Kısacası, benim gibi (ne kadar çok izleyici o kadar para diyen) Hollywood filmlerinden sıkıldıysanız izlediğinize pişman olmayacağınız bir film.
Müzikleri filmin websitesinde dinleyebilirsiniz. Trailer ise burada
NOTLAR:
*Afişinde yazan ‘How often do you find the right person? Filmin ana temasını özetliyor.
*Benim en çok sevdiğim sahneyi de söylemeden geçemeyeceğim. The guy’ın bir şarkısı sözsüzdür. The girl’e sen yaz der. Kızımız esas çocuğun cd çalarını alır. Gece evinde çalışırken cd çaların pili biter. Evinde pil bulamayınca, uyuyan kızının kumbarasından geri vereceğine söz vererek para alır. Gecenin bir yarısı bir dükkandan pil alır. Kulağında kulaklıklar, üzerinde pijama, ayağında pofuduk terliklerle evine doğru yürürken If You Want Me’nin sözlerini söyler. Birçok klipten çok daha güzel bir sahne benim için…
*Müzikal bir film ama şarkılarda diyolaglar öyle güzel verilmiş ki bitse de konuşsalar demiyor insan.


|
This entry was posted on 7.12.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 11 Aralık 2008 23:27 , Adsız dedi ki...

MİNECİM BU FİLMİ BENDE BUGÜN DUYDUM, FALLİNG SLOWLY ŞARKISINI DİNLEDİM.

FİLMİN SONU NASIL BİTİYORDA BOĞAZINA DÜĞÜMLENDİ ÇOK MERAK ETTİM!?

EN KISA ZAMANDA İZLEMELİYİM BENDE

 
On 11 Aralık 2008 23:31 , Mine dedi ki...

Seveceğine eminim Çilek:)
Sevgiler!

 
On 18 Aralık 2008 10:04 , Adsız dedi ki...

meraklandırdın beni
mineciğim
aynur ben kuzeyin annesiii:)

 
On 30 Aralık 2008 19:08 , Mine dedi ki...

Sen duygusal bir bayan olarak beğenirsin Aynur'cuğum :)