Author: Mine
•27.1.08


Bu sabah radyoda çalan bu şarkı, beni son NY gezime götürdü. Her gün şehre inmek için bindiğim trende, Ipodumda çalan Norah Jones'u dinler, ya birşeyler okur ya da manzara seyrederdim.
Sorumsuz, sorunsuz keyifli bir geziydi benim için. Ama en önemlisi dostların sıcaklığı... Onlar orada olmasaydı tekrar gider miydim ve de yine gitmeyi düşünür müydüm? Cevabım: sorularımda:)


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA
This entry was posted on 27.1.08 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 yorum:

On 28 Ocak 2008 11:38 , yaban dedi ki...

Ah New York New York... Ölmeden önce görmemiz gereken ne çok yer var. Bir kere de hayır burayı merak etmiyorum, gitmek istemem desem ya,.. hayır her yer merak uyandırıcı. Erzurum da Cape Town da.. Gidilmeyen'in çağrısı var, ne yapayım. :)

 
On 28 Ocak 2008 17:19 , Adsız dedi ki...

ben de gecenlerde senin cektigin fotograflari derledim guzelim. ne cok gezmissin gene :) sen hep gel buraya e mi? gene program yapar gezeriz, hem bu defa hafifim artik ;)
ozledim seni. bye
FB

 
On 31 Ocak 2008 01:23 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim,

Nasilsin, sevgiler ve selamlar.

 
On 1 Şubat 2008 23:16 , Mine dedi ki...

Yaban'cığım,
Türkiye'de Doğu Karadeniz ve Güney Doğu'yu görmek istiyorum. Dünyada da Güney Amerika'yı ve Küba'yı merak ediyorum.
Her yıl plan yapıyoruma ama maalesef henüz buralara gidemedim. Dediğin gibi gidip görülecek ne çok yer var bizi çağıran...
İyi tatiller

 
On 1 Şubat 2008 23:19 , Mine dedi ki...

Figen'ciğim,
Biliyorsun NY'u ben çok sevdim. Bunda sizlerin katkısı da büyük. Pikniğe gitmiştik ya o fotograflar yok bende. Yollar mısın?
Sevgiler...

 
On 1 Şubat 2008 23:20 , Mine dedi ki...

Aybike'ciğim,
Sana ve ailene güzel bir hafta sonu diliyorum.

 
On 3 Şubat 2008 22:32 , reality dedi ki...

NY'u görmedim,ancak gitmeyi çok isterdim.Gençliğimiz onun şarkılarını dinlemekle geçti.Paul
Simon'du galiba,güzel şarkıları vardı.Yanılmıyorsam bir tanesi de
'police station'dı..
İyi bir hafta dilerim.

 
On 3 Şubat 2008 23:00 , Mine dedi ki...

Reality,
Paul Simon'u biliyorum. Ama o şarkıyı hatırlamıyorum.
NY'un en iyi tarafı, dünyanın her tarafından insanı barındırdığı için hiç yabancı hissetmiyorsun kendini.
İyi haftalar