Author: Mine
•23.1.08

Brokeback Mountain filmini izleyeli epey oldu. 2005 yılıydı sanırım, gazetelerde eşcinsel iki kovboyun aşkı diye haber olmuştu.
Ang Lee'nin yönettiği bu filmde hiçbir abartı yoktu. Sadeliği en güzel yanıydı bence. İçimden, hayallerindeki çiftliği alıp, mutlu mesut bir arada yaşasınlar diye geçirdim ama sonu böyle bitmedi tabi…

Bugün sabah internete girdiğimde, Brokeback Mountain’in başrol oyuncusu, 28 yaşındaki Heath Ledger’in ölüm haberini okuyunca çok üzüldüm. Hem genç olması hem de muhtemelen uyuşturucunun sebep olması, bence çok trajik.
This entry was posted on 23.1.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 yorum:

On 24 Ocak 2008 11:16 , yaban dedi ki...

Ben de o filmi gerçekten çok sevmiştim ve "mutlu son"la bitmesini beklemiştim.
Bu kadar genç birinin ölüm haberini almak gerçekten üzücü oluyor. Yani sadece beyazcamdan tanısak bile.. O da 28 yaşında ölen ünlüler kervanına katıldı. :(

 
On 27 Ocak 2008 13:26 , Adsız dedi ki...

Bu filmi izlemedim ama ölüm haberini duydum ve çok üzüldüm.

 
On 1 Şubat 2008 23:25 , Mine dedi ki...

Yaban'cığım,
Filmle ilgili duygularımız aynı.

Çilek'çiğim, fırsatını bulursan izle derim.

İkinize de teşekkürler...