Author: Mine
•25.10.07

Uzun zamandır sinemaya gidemiyorum. Ben de bu gece oturup The Illusionist 'in DVD'sini izledim.
Konusu;1900'lerin başında, marangoz bir ailenin oğlu olan Eisenheim (Edward Norton), aristokrat bir ailenin kızı Sophia'ya (Jessica Biel) aşık olur; ancak sosyal konumları nedeniyle ilişkilerinin yasaklanması sonucu Avusturya'yı terk ederek dünyayı keşfe çıkar. Eisenheim15 yıl sonra ünlü bir illüzyonist olarak isim yapmıştır; ülkesine döndüğünde eski sevgilisi Sophie Avusturya-Macaristan veliaht prensi Leopold (Rufus Sewell) ile nişanlanmak üzeredir ve olaylar gelişir...Prens Leopold, Eisenheim'in peşine polis şefini (Paul Giamatti) takar. Bence filmdeki en iyi permormansta Paul Giamatti'ye ait.
Ben filmi beğendim. Edward Norton'u oldum olası severim zaten. Filmin sonu birçok izleyiciyi şaşırtmamış ama beni şaşırttı ve mutlu etti.
İllüzyon sadece sahnede değil, hayatımızda da var. İllüzyonistlerde...
This entry was posted on 25.10.07 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 yorum:

On 26 Ekim 2007 16:32 , Adsız dedi ki...

Illuzyonist ilginc bir filmdi. Sen bir de hatta mutlaka Prestige'i seyret. Kurgusu, oyunculuklari, muzikleriyle harika bir film.
FB

 
On 26 Ekim 2007 22:41 , Adsız dedi ki...

Aslına bakarsan filmde abartı vardı ama çok bir beklentim olmayınca, tahminimden iyi çıkmış oldu.
Prestige'i mutlaka izleyeceğim.
Mine

 
On 7 Kasım 2007 23:00 , Adsız dedi ki...

Aslında Prestige de bunun gibi ilizyon üzerine. Ne tür filmleri seversin Minecim? Ben film konusunda dayanamıyorum çok severim :)