NYC
Author: Mine
•7.10.07
İkiz Kuleler'in yerinde inşaat devam ediyor


Bir kitapçı dükkanı, sahaf mı desem yoksa:)



Sarı otobüsler çok tanıdık değil mi?


Manhattan Macys, keyifli alışveriş için ideal




Çin mahallesi nerde bitiyor nerde İtalyan mahallesi başlıyor değişen tabelalardan anlıyorsunuz

NY Public Library'in bahçesindeki sevimli uyarı levha

Manhattan'ın göbeğindeyiz:)

Arkada Chrysler Building

Mavi'yle Manhattan rastlaşmak hoş bir sürprizdi



Şehri turu yapabileceğiniz otobüsler

Bir kilisenin bahçesindeyiz

Bu hayvancağızı tanıtmama gerek var mı?


Bir saatçi dükkanı:)
This entry was posted on 7.10.07 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 yorum:

On 11 Ekim 2007 05:01 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim,
Amerika'dasin galiba, hosgeldin, yolun texas'a duserse seni misafir etnmekten buyuk bir mutluluk duyarim.
Guzel bir bayram diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

 
On 13 Ekim 2007 19:21 , Mine dedi ki...

Aybike'cigim fotograflari teknik sebeplerden ekleyememistim. Mayis ayindaki fotolar bunlar.
Yavas yavas ekliyorum.
Sevgilerimle

 
On 17 Ekim 2007 18:36 , Adsız dedi ki...

Fotoğraflar bir harika, insan kendini gezmiş gibi hissediyor. Özellikle Mavi yazısı dikkatimi çekti :)

 
On 17 Ekim 2007 20:36 , Mine dedi ki...

Sevgili Çilekli Pasta,
Orası Mavi Jeans.Mavi Jeans'in bir mağazası Manhattan'da açılmış...Rastlantı eseri gördüm. Hemen de fotografını çektim:)

 
On 18 Ekim 2007 10:21 , Adsız dedi ki...

Zaten anladım da şaşırdım :) Resimlerin devamı da çok güzel . Ellerine sağlık hepsi çok güzel

 
On 19 Ekim 2007 18:31 , Mine dedi ki...

Çok teşekkür ederim Çilekli Pasta:)) Devamı yakında...

 
On 27 Ocak 2010 18:29 , A. dedi ki...

Şuraya bak ya süper yerler var . Herkes kendi aleminde kimsenin kimseye karışmadığı bi yer . New Yor New York la la la :)
Mine abla kafayı henüz bozmadım ama az kaldı :)

 
On 29 Ocak 2010 22:09 , Mine dedi ki...

:)