Author: Mine
•23.10.07

Sanırım bu gidişle hayatımı Facebook'tan önce ve sonra diye ayıracağım. İtiraf edeyim baştan sıcak bakmıyordum. Deneyelim dedim ve 20 gün kadar önce ilk kez üye oldum.
Facebook, 2004 yılında ABD’nin Harvard Üniversitesi’nde öğrenci olan 19 yaşındaki Mark Zuckerberg tarafından oluşturulan bir internet sitesiymiş. İlk başta üniversite öğrencilerine hitap etse de zamanla kapsamı genişlemiş ve bizim sınırlarımıza da yayıldı.
Neler mi var? Rakı Sofrası'nda oturup dünyayı kurtarabilirsiniz, çeşitli gruplara üye olubilirsiniz, isterseniz siz de bir grup kurabilirsiniz, birbirinize hediyeler yollayıp çeşitli oyunlar oynayabilirsiniz. Yapabileceğiniz çok şey var.
Benim en çok ilgimi çeken, arkadaşımın arkadaşı yoluyla eski arkadaşlarla buluşabilmek.4-5 gün önce gelen bir mesaja çok sevindim. Üniversiteden sevdiğim bir arkadaşım beni arkadaşımın arkadaşı yoluyla bulmuştu.
Biz blog arkadaşları, orada da bulduk birbirimizi. Yukarıdaki karikatür Yıldız'dan...ubp 'de oradaymış ama henüz karşılaşmadık:))

Eski, yeni... Arkadaşları görmek çok güzel...Sınırları fazla zorlamamak kaydıyla:)

This entry was posted on 23.10.07 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.