Author: Mine
•1.11.08

Şükür kavuşturana!... Hem evime döndüğüm için hem de bloguma ve blog arkadaşlarıma kavuştuğum için... Geçen cuma günü bloglara giremediğimde ve de ‘Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.’ yazısını gördüğümdeki üzüntüyü,can sıkıntısını tahmin edin. Kimseye sesinizi duyuramadığınız gibi, kimseyi de göremiyorsunuz ve duyamıyorsunuz. Neyse ki bir blogger arkadaşım sayesinde, Yaban’ında sayfasında yazdığı ‘tunnel’lerden haberdar oldum. Bu arada Google Reader sayesinde metinleri okuyabildiğimi ama sayfaları ziyaret edemediğimi fark ettim. İstanbul’dayken internete giremediğimden son durum ne oldu merak içindeydim.
Evime döndüğümde gördüm ki, biz sesimizi duyuramadık belki ama sağolsun yurtdışındaki arkadaşlar tepkilerini ortaya koymuşlar. Bu başımıza gelen, umarım tekrarlanmaz.
Şunu da söylemeden edemeyeceğim; bu olay bana, blogumu ve blog arkadaşlarımı çok benimsediğimi ve de sevdiğimi fark ettirdi. Dünyaya açılan bu pencerenin üyesi olmaktan mutluyum.


Not: Fotograf Küçükyalı Sahil'deki Maria'nın Bahçesi'nden
|
This entry was posted on 1.11.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 1 Kasım 2008 12:38 , Pilli Petro dedi ki...

hepimiz yeniden hoşgeldik :))cidden insan öyle alışmışki bu blogculara özlüyo ben de özlemiştim çok :))

 
On 2 Kasım 2008 17:30 , yaban dedi ki...

karlar altından çıkıp tek tek açan çiçeklere benzettim ben de tr'deki bloggerlar tekrar yazmaya başlayınca.. umarım bir daha sesiniz kesilmez.
iyi tarafından bakarsak ne kadar değerli olduğunu anladık blogger'ın. Kaybetmeden değeri bilinmezmiş ya..
Bloggerda ne güzel düşüncelerimizi yazıyor, kendimizi ifade ediyor, bir şekilde sesimizi duyuruyoruz. Daha da güzeli benzer düşüncelere sahip insanlarla tanışıyor ve arkadaş oluyoruz. Çok önemli bir sosyal ortam kesinlikle, sanal olsa da...