Author: Mine
•6.11.08

İstanbul gezimde, ilk gittiğim mekan Küçükyalı Sahil’deki Maria’nın Bahçesi oldu. Biz yoldan geldiğimiz için biraz erkenciydik. Bahçede bir masa seçtik kendimize ve ben mekanı keşfe çıktım. Bir mekan bu kadar mı şirin olur…Dekorasyonuna özellikle de tuvaletlerine bayıldım. Hayatımda ilk kez bir yerin tuvaletinin fotografını çektim. Bayanlar tuvaletinin kapısındaki dekolte elbise, lavabonun üzerindeki kremler, jöleler, ojeler… O kadar ince düşünülmüş ayrıntılar ki…Sanırım 3-4 saat, zamanın nasıl geçtiğini anlamadan oturduk. Kahvaltısı, çayları gayet güzeldi.
Cuma ve cumartesi geceleri canlı müzikte varmış. İnternet sitelerini incelediğimde yemeklerinin de tam bana göre olduğunu gördüm. Sahibi Maria Hanım’ın hikayesini de okumak mümkün burada.
Tekrar gitmek istediğim bir yer oldu Maria’nın Bahçesi. Belki bu kez Etiler’dekini keşfederim.
|
This entry was posted on 6.11.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 yorum:

On 7 Kasım 2008 12:24 , etki alanı dedi ki...

İstanbul'da olup da böyle bir yerden bi haber olmak üzdü beni Mine'ciğim.Üstelik ablam orada oturuyor.En kısa zamanda uğrayacağım ve senin ismini verip o sayede geldiğimi özellikle belirteceğim...Kendime kızarak :-))
TüTü

 
On 10 Kasım 2008 08:45 , Adsız dedi ki...

canım istanbula gittiğimde bende görmek istiyorum burayı. Adresini not ediyorum defterime hemde hemen :)

teşekkürler canım böyle mekanları tanıttığın için

 
On 10 Kasım 2008 08:47 , Adsız dedi ki...

siteyi inceleyince farkettim ben burda bir tek çay içebilirim yahu ne ahtapot yerim ne de o diğerlerini. Mekanı görmek ve bir tatlı için uğrayabilirim ama :)

 
On 10 Kasım 2008 16:06 , Adsız dedi ki...

:)
aynur

 
On 11 Kasım 2008 20:49 , Mine dedi ki...

Tütü'cüğüm umarım beğenirsin Maria'nın Bahçesi'ni :)

 
On 11 Kasım 2008 20:56 , Mine dedi ki...

Çilek'ciğim, ben Akdeniz mutfağını çok severim. Burada da zeytinyağlılar, balıklar,mezeler gayet güzel görünüyor. Merak etme damağına uygun birşey bulunur:)

 
On 11 Kasım 2008 20:56 , Mine dedi ki...

Hoşgeldin Aynur!