Author: Mine
•21.5.07














Bes yil onceki ilk gelisimde Seaport'u cok sevmistim. Ingilizlerin Manhattan'da ilk ayak bastiklari yer olarak hala muhafaza ediliyor. Bu sefer, Seaport gezimi ilginc hale getiren diger bir neden de gezdigim "Bodies" adli exibition oldu. Bodies'e ilerki yazilarimda yer verecegim. Simdi fotograflarla Wall Street ve South Street Seaport...
This entry was posted on 21.5.07 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

11 yorum:

On 4 Haziran 2007 08:31 , Sanem dedi ki...

Mine! Nerelerdesin?

 
On 6 Haziran 2007 09:29 , daimamutfak dedi ki...

Minenin gözüyle çekilenleri görmek için geldim bende blogunuza,herşey güzel görünüyor.İçim açıldı.Başka bir kıtayı sabah sabah dolaşmak keyif verdi.Teşekkürler. neriman

 
On 7 Haziran 2007 22:59 , Mine dedi ki...

Sanem'ciğim uzun bir yolculuktan sonra Ankara'ya ulaştım.En kısa zamanda yazacağım.
Sevgilerimle...

 
On 7 Haziran 2007 23:01 , Mine dedi ki...

Daimamutfak günlüğüme hoşgeldin:)
Ben de senin sayfanı ziyaret ettim ve izninle seni linklerime ekliyorum.
Sevgilerimle

 
On 23 Haziran 2007 10:33 , B5 dedi ki...

Bodies sergisini merakla bekliyorum. Acaba bu Avrupa da olay yaratan kadavra sergisi mi? Yoksa yeni birsey mi?
Selamlar,

 
On 26 Haziran 2007 00:15 , Adsız dedi ki...

Harika fotoğraflar :)

 
On 2 Temmuz 2007 22:12 , Mine dedi ki...

Herkese merhaba,
Ben NY sonrası, hızımı alamayıp İzmir ve İstanbul gezisi de yapıp kürkçü dükkanıma döndüm.

B5,
Aynı sergi olabilir ama emin değilim.

Çilekli Pasta,
Hoşgeldin:) Fotografları beğendiğine sevindim.

 
On 8 Temmuz 2007 21:56 , Adsız dedi ki...

Sayfanı adres defterime ekledim, bundan sonra takip etmek için, bu arada timur'un sayfasına ulaşamıyorum, sorun yoktur umarım.

sevgiler

 
On 10 Temmuz 2007 00:32 , Mine dedi ki...

Çilekli pasta, linklerime ben de seni ekliyorum.Bundan sonra daha sık rastlaşacağız.
Timur'un sayfasıyla ilgili de şu an bir sorun yok.Bizzat ilgilendim bu konuyla:))

Sevgilerimle

Mine

 
On 17 Temmuz 2007 23:53 , mimarkemallisesi dedi ki...

güzel demek eksik mi olur diye düşünmedim değil.
http://suleymanyuzubenli.wordpress.com

sevgilerimle

 
On 18 Temmuz 2007 18:13 , Mine dedi ki...

Süleyman Bey,
Sayfanızı ziyaret ettim. Mimar Kemal mezunlarını bir araya getirme çabanızı takdir ettim.
Tanıdığım mezunlara adresinizi vereceğim.