Author: Mine
•2.5.07
Acaba dünya üzerinde gündemi bu kadar çabuk değişen kaç ülke vardır?
Ne zamandır ana başlıklardan biri Cumhurbaşkanlığı seçimi idi.Kim aday olacaktı?
14 Nisan'da Tandoğan Mitingi gündeme oturdu.
Tayyip Erdoğan'ın adaylığı uzunca süre gündemi meşgul etti.
24 Nisan'da Gül'ün adaylığı açıklandı.
27 Nisan'da ilk tur seçimi yapıl-ama-dı.
Seçim, Anayasa Mahkemesi'ne taşındı.
Aynı gece Genelkurmay bir bildiri yayınladı.
28 Mayıs'ta hükümette buna karşı bir açıklama yaptı.
29 Mayıs Çağlayan Mitingi.
1 Mayıs, Taksim'de meydana gelen olaylar, polisin tutumu.
1 Mayıs akşam üzeri Anayasa Mahkemesi ilk tur seçimi iptal etti.
Bugün 2 Mayıs,
Erken seçim.
Seçime kadar 16 Mayıs'tan sonra Cumhurbaşkanlığı makamına kim oturacak?
5+5 mi olsa?
Seçilme yaşını 25'e indirelim.
Deniz Baykal; 'DSP ile aramızda birleşmemizi engelleyecek bir engel yok'
Erdoğan, Anayasa Mahkemesi kararını değerlendirirken, "Bu, demokrasiye sıkılmış bir kurşundur" demişti.
Ardından Anayasa Mahkemesi bir açıklama yaptı ve Erdoğan'ın sözlerini amacını aşan ve kurumu hedef gösteren sorumsuz davranışlar kapsamında değerlendirildi."
Erdoğan'da ben size demedim, sözüm Baykal'a dedi.
Anayasa Mahkemesi, Baykal'ın "çatışma çıkar" sözlerine de tepki gösterdi....
...

Biri bitmeden yeni bir gündem oluşuyor ve ben sade bir vatandaş olarak takip edemiyorum.
Gün bitmedi henüz. Artık gelecek günler diyemiyorum. Gelecek saatler bakalım neyi gösterecek...
This entry was posted on 2.5.07 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.