Author: Mine
•14.5.07










Avrupa Kitasi'ni astik, Pasifik Okyanusunu da... Buzullarin uzerinden de gecip, sonsuz maviliklerden JFK'a ulastik, 40 dakika evvelinden:) Bu durumda yanasacagimiz gate dolu olunca da bize ucakta 40 dk beklemek dustu. Bursa'li Emine Hanim"la da sohbetle gecen yolculugumuz da gayet iyiydi. Bizim ulkemize gore emeklilik yasi coktan dolmus Delta Havayollari hostesleri, baslangicta ilgimi cok cekse de, NY'da bircok calisanin yas ortalamasinin yuksekligini gordukten sonra gayet dogal gelmeye basladi.

Bagajlarimi Ankara'dan verdigim icin Istanbul'da bu yonden bir sikinti cekmedim. Atlas Havayollari'ndan inip terminale girdigimizde, Delta'nin calisanlari karsiladi bizi ve onlarin rehberliginde Ankara'dan gelen uc yolcu hemen dishatlara ulastik. Check-in islemleri, alan vergisi yatirma, pasaport kontrolu derken dishatlara ulastim. Istanbul'da tekrar guvenlik kontrolu, el bagaji kontrolu, el bagajinda sivi ve jel urunlerin belli gramajin uzerinde oldugunda ucaga alinmamasi, hatta bu urunlerin seffaf posetlere konulmasi istegi , bu amacla free shoplarda ozel poset satilmasi dikkatimi ilk ceken seyler...
Bu yuzden ABD'ye gidecek arkadaslar, havayollarindan veya internetteki sitelerinden yanlarinda neleri goturebileceklerini ogrenseler iyi olur. Gecen yil bebek mamasina ve sute bile izin vermezlerken neyseki bu yil ona bir sorun cikarmiyorlar.

Sorunsuz bir yolculuk gecirdim.10 saati askin surmesi bunaltsa da surekli batiya dogru gittigimizden gunes hic batmadi. Turkiye saatiyle gece 23.00 civari, NY saatiyle ise gunesli bir gunun ogleden sonrasi ve saat 16.00 civari NYdaydim...
This entry was posted on 14.5.07 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 yorum:

On 15 Mayıs 2007 18:40 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim Hosgeldin. Tam 15 gun sonra da biz aksi istikamete gidecegiz, yani Istanbul'a. Hepimiz cok heyecanliyiz, su losyon ve sivilarla ilgili konuyu iyi ki hatirlattin, hemen kontrol edecegim. Sevgoiler

 
On 16 Mayıs 2007 03:29 , Mine dedi ki...

Aybike'cigim ben de 28 Mayista donuyorum Ankara'ya.
Bence yola cikmadan once, havayollarinin sitelerini ziyaret et.
THY'nin sitesinde bu konuyla ilgili bir yazi okumustum.
Bircok bayan krem, sivi ruj, losyonunu birakmak zorunda kaldi.
Sevgilerimle

 
On 16 Mayıs 2007 21:59 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine eger 29 mayisda donuyor olsaydin birlikte olurduk belki de. Neyse sana iyi yolculuklar diliyorum. Dun gece baya birseyler okudum yanima alacaklarimla ilgili, sagol tekrar. Sevgiler.

 
On 23 Haziran 2007 10:31 , B5 dedi ki...

Delta hostesleri bu kadar iyi anlatilamazdi :D... Benim simdiye kadar gordugum en mmm..ne diyeyim -kotu birsey de soyleyemiyorum- farkli bayanlar diyelim...
Benim yil 1999 idi.. Demek hala oyle..

 
On 2 Temmuz 2007 22:35 , Mine dedi ki...

Yorumları çok gecikmeli cevaplıyorum.

Geçen salı yani 26 Haziran'da Aybike'yle tanıştık. Keyifli bir sohbet yaptık. Nereden nereye... Ben bu blog işini sevdim:)

B5,
Umarım seninle de birgün tanışırız ve Delta hosteslerini çekiştiririz:))