Author: Mine
•21.1.09
honeyhoney - Little Toy Gun video




İçim şarkının ritmi gibi kıpır kıpır. Neden mi? Yeniden spora başladım.
Blogumu takip eden arkadaşlar bilir geçen yıl bir ara pilatese başlamıştım.Evimin yanındaki spor merkezindeki derslerin sadece üçüne gittim. Spora ilk kez başlamış biri olarak hafif egzersizlerle değil grup ne yapıyorsa onu yapmak mecburiyetinde tutulmuştum. Ayrıca nefes alma tekniklerinden tutun da bir hareket en doğru nasıl yapılır anlatılmamıştı. Her ders sonrası bütün kaslarım ağrıyordu. Ben de devam etmedim.
Yaklaşık bir yıl sonra yani aralık ayında spor merkezi arayışına girdim ve yeni açılan bir merkeze bir grup arkadaşla kayıt olduk. Doğrusu 15 km kadar bir mesafede yani biraz uzakça…Farklı günlerde farklı aktiviteler denedim ve dünkü pilatesten sonra değer dedim. Bunu söyleten kişi pilates hocamdan başkası değil. Bir adam düşünün, korsan tipli, saçlar kazıtılmış, solaryumdan çıkmış gibi bronz tenli, bacakları dahil dövmeli, sanırım kulağında küpesi de vardı ama dikkat etmedim. Önce mistik bir müzik açtı, nefes tekniğini öğretti ardından denge hareketlerine geçtik. Zaman zaman bacaklarım titredi ama yine de ‘number one’ olarak değerlendirilenler arasında yer almak gururumu okşadı. Daha da önemlisi bugün için her yerim tutulur oturup kalmamam diye düşünürken cin gibiyim. Sadece omuz kaslarım biraz ağrıyor o kadar. Demek doğru tekniklerle yapılan spor yormuyormuş. Spor yapmak için eğer bir merkezi tercih ediyorsanız buna dikkat edin ve spor yapmanın verdiği keyfi yaşayın derim.
|
This entry was posted on 21.1.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 yorum:

On 21 Ocak 2009 20:56 , Pilli Petro dedi ki...

çok güzel olmuş iyi ki pes etmeyip yeniden başladın :))

 
On 21 Ocak 2009 21:39 , Mine dedi ki...

Kesinlikle! Cumartesi günü aero latino dersi var ki, gelsin diye bekliyorum:)

 
On 22 Ocak 2009 08:50 , etki alanı dedi ki...

Canım Mine'ciğim,
Bugünlerde uzun yürüyüşlere başlamak için kendimi hazırlıyorum.Adeta bir dürtüye ihtiyacım var.Senin bu yazın bana cesaret verdi.Çok kilo aldım çok!
Hemen harekete geçmezsem ciddi hastalıklara yol açacağım.Televizyonlardaki plates hareketlerini izliyorum bu sıralar,hem de çok sık...Bir şeyler için harekete geçeceğim ,hazırlık çalışmalarıyla gözlemliyorum.
Yazını okuyunca,daha bir gayretlendim..
Kocaman öpüyorum..
TüTü

 
On 22 Ocak 2009 17:24 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim,
Oncelikle kolay gelsin. Spor gibi yok, ben de duzenli her sabah gitmeye calisyorum.
Yaza gelince gorusebiliriz umarim. Cok opuyorum, sevgiler..

 
On 25 Ocak 2009 21:24 , Adsız dedi ki...

ben bu şarkıya bayıldım harikaaaa canım sağol sayende yeni bir şarkı daha eklendi :)

spora benimde başlamam şarttt. hangi kurs, gerçi zamanım yok şu günlerde ama belki bir 10 ay sonra olabilir o zamana kadar işlerimi yoluna koymuş olabilirim :)

 
On 25 Ocak 2009 21:52 , Mine dedi ki...

Tütü'cüğüm,
Bugün 1 saatte 5 km yürüdüm.300 kalorinin üzerinde yaktım. Eve geldim evde de bir sürü iş yaptım. Daha enerjik ve daha keyifliyim. Umarım sende bir an önce başlarsın. Senin için bir post hazırlamalıyım ben:)

 
On 25 Ocak 2009 21:54 , Mine dedi ki...

Aybike'ciğim,
Benim sporla aram hiç olmamıştı. Ne kadar istememe rağmen hep erteledim. Bu kez arkadaşlarla başlayınca birbirimizi olumlu etkiliyoruz. Yaza görüşmeyi bende çok isterim. Bekliyorum Ankara'ya. Sevgiler

 
On 25 Ocak 2009 21:56 , Mine dedi ki...

Çilek'ciğim, klibi de çok güzel değil mi? Ben de bayıldım, durup durup dinliyorum. Sana gittiğim spor merkezinin adını yorum olarak yazayım. Umarım sen de başlarsın. Aynı merkez spor yapsak ne iyi olurdu.