Author: Mine
•3.1.09
Sevgili blog arkadaşlarım,
Yeni bir blog açmak gibi bir düşüncem yoktu. Ta ki bugüne kadar… Karlı ve soğuk bir Ankara gününde evimde oturmuş ne yapsam ki diye düşünürken, eski albümlere ve bir poşete doldurulmuş eski kart ve mektuplara daldım. Hem çok eğlendim hem de hüzünlendim. O zaman için önemsediğim ama şimdi unuttuğum ne çok şey yaşamışım meğer… Bazen geçmişe dönmek bugünü anlamak için gerekli oluyormuş diye düşündüm içimden ve biraz daha özel ikinci bir blogum olsun istedim. Adını da Başucu Mektupları koydum. İki blogta da yazmak biraz zor olacak belki ama denemeden anlaşılmaz değil mi?
Hazır olunca davetiyelerinizi göndereceğim.
Sevgilerimle…
|
This entry was posted on 3.1.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

16 yorum:

On 3 Ocak 2009 23:16 , Pilli Petro dedi ki...

merak ettim ben de isterim davetiye :)

 
On 4 Ocak 2009 17:56 , Nihat Akkaraca dedi ki...

Ben de isterim bir davetiye...

 
On 5 Ocak 2009 05:57 , ubp dedi ki...

Senin de yeni yilin kutlu olsun :)

 
On 5 Ocak 2009 09:27 , Adsız dedi ki...

bekliyorum canım :)

çok sevindim gerçekten

 
On 6 Ocak 2009 06:01 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim,

Gec oldu ama, yeni yilin mutlu ve kutlu olsun, tum isteklerinin gerceklesmesi dilegiyle...

 
On 6 Ocak 2009 19:31 , Mine dedi ki...

Bekiya, Nihat Abi, Çilek,
en kısa zamanda yollayacağım davetiyenizi:)
ubp, hoşgeldin:)
Aybike'ciğim, ziyaretin için çok teşekkürler.

 
On 7 Ocak 2009 20:52 , Adsız dedi ki...

@Minecim...
Bol kahkahalı güzel bir yıl olsun.Havuçlu kek yemeğe beklerim... Bbaşucu mektuplarını beendde mereak ettim şimddi...:-)
umarım güzel hatıraları bizlerlede paylaşırrsın... sevgiler. arzu

 
On 8 Ocak 2009 12:31 , mavimantar dedi ki...

Sevgili Mine,
Ne iyi etmişsin aslında ikinci bir blog açarak.Bazen insan gerekli yada gereksiz biriktirdiklerinden vaz geçemiyor.Çünkü onlar bir yerde bizim geçmişimiz oluyor, yani varolma sebebimiz.
Geçenlerde yiğenim de böyle bir blog açtı.Posta kutusundan taşanlar O' da burada bir türlü silmeye kıyamadığı maillerini yayınlıyor.
Bu arada , ben de bekliyorum davetiyeni.
Sevgiler.

 
On 10 Ocak 2009 22:39 , Asortik Krep dedi ki...

Bekliyoruz :)

 
On 12 Ocak 2009 23:48 , B5 dedi ki...

Yazamasam da cok, kimsenin izini kaybetmek istemem,
Sevgiler,
: )

 
On 13 Ocak 2009 12:05 , Pilli Petro dedi ki...

mimlendiniz efendim :)

http://bekriya.blogspot.com/2009/01/mimlenmiim-ey-ahali.html

 
On 20 Ocak 2009 22:07 , Mine dedi ki...

B5'ciğim seni gördüğüme çok sevindim :)

 
On 20 Ocak 2009 22:08 , Mine dedi ki...

Bekriya'cığım hazırladım postu:)

 
On 20 Ocak 2009 22:40 , Mine dedi ki...

Arzu'cuğum hepimiz için güzel bir yıl olsun:) Havuçlu kekini yemeye geleceğim.

 
On 20 Ocak 2009 22:41 , Mine dedi ki...

Asortik davetiyeni en kısa zamanda yollayacağım:)

 
On 20 Ocak 2009 22:42 , Mine dedi ki...

Mavimantar, yeğeninin blogunu çok sevdim.
Davetiyen çok yakında...