Author: Mine
•24.1.09
Öğretmenim Mori ile Salı Buluşmaları, Efe Güray ve Kaymaklı Baklava en sık aranılanlar olmuş.
Bundan hariç ilginç bulduklarım:

*Minenin telefonu
*Minenin mor telefonu
*Minenin beresi
*Minenin anlamı
*Mine ne ister
*Minenin sevgilisi kim

(Bu Mine kim ya!...)

*Kızılay simitinin yapılışı (bilsem keşke!)

*Datça’ya yerleşeceğim (ben de!)

*Beyinde timür (tümör demek istedi sanırım)

*Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer’in çocuklarının ismini bilen var mı?... (arkadaş soru işaretini ve üç noktayı da unutmamış)

*Harun Tekin nerde oturuyor
*Harun Tekin’in boyu

*Yayalar karşıya nasıl geçer (???)

*İdrar torbasının kaldığını nasıl anlarsın (???)

*Vakıf kurabiyeye göz randevusu (En çok buna güldüm! Vakıf Gureba demek istemiş arkadaş)
|
This entry was posted on 24.1.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 24 Ocak 2009 01:01 , Pilli Petro dedi ki...

vakıf kurabiye olayı süper ahaha :)bu google beni öldürüyo zaten ya :)

 
On 25 Ocak 2009 22:05 , Mine dedi ki...

Aynen Bekriya'cığım!
Aslında daha önce de komik aramalar olmuştu ama ben kaydetmediğimden unuttum.