Author: Mine
•20.2.08



Zamanın eli değdi bize
Çoktan değişti her şey
Aynı değiliz ikimizde
Zaaflarına bir gece
Hatalarına bir nilüfer
Sevgisizliğine bir kalp verdim
Artık geri ver
Geri verilmez hiçbir yanılgı
Yokluğuma emanet et
Sen de benden kalanları
Her şeyi al
Bana beni geri ver
Bir şansım olsun
Başka yer, başka zaman
Sensiz bir ömrüm olsun
...
Murathan Mungan
...
|
This entry was posted on 20.2.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 20 Şubat 2008 23:42 , Sanem dedi ki...

Kaf dağının önü adlı kitabıyla girdi hayatıma Murathan Mungan, ondan sonra da her eserini takip ettim, çok sevdim.

 
On 20 Şubat 2008 23:47 , Mine dedi ki...

Ben de 'Yaz Geçer' kitabıyla tanımıştım:)
Sevgiler

 
On 21 Şubat 2008 05:42 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim
Ilke kez diliyorum, cok guzelmis. Zaten Murathan Mungan'in her esreini sverim. Sagol.

Altta ki konuya hic deginmiyorum bile, artik buradan daha da vahim gorunuyor durum, allah sonumuzu hayir etsin, moralimiz cok bozuluyor.

Sevgilerimi gondeiryorum, kendine iyi bak.

 
On 21 Şubat 2008 19:07 , Mine dedi ki...

Aybike'ciğim,
Zeynep Casalini'yi de beğenirim. Bu şarkının sözleri de hoşuma gidince ekleyiverdim sayfama.

Derdimiz bir tane değil ki...Keşke dertler, tasalar sadece şarkı sözü olarak kalabilse...

Sevgiler