Author: Mine
•17.2.08

Bugün, Kosova bağımsızlığını ilan ederek dünyanin en genç cumhuriyeti oldu.



‘Herkesin bana deli demesine izin veriyorum ki bu sayede, istediğimi yapabiliyorum’ diyen, Ünzile, Firuze, Sitem gibi bir çok güzel şarkının söz yazarı, ilginç yaşamı, uçuk kaçık halleri, dobra sözleriyle tanınan, Müjde Ar’ın annesi Aysel Gürel vefat etti. Sizce bu sözü söyleyen biri deli olabilir mi?
Tüm Türkiye kar altında… Sadece doğuda değil batıda da yollar kapanmış durumda. Bir çok şehirde okullar tatil. Bu kar yağışına rağmen iki gündür araba kullandım. Dün gece, o karda Dikmen Sokullu’dan aşağıya indim, bir sorun yaşamadım ama bugün minicik bir yokuşta arabam kaydı. İlk kez başıma gelen bu durumda, hiçbir şey yapılamadığının farkına vardım. Şansıma arkadan gelen araba yoktu ve geri geri gidip sağdaki sokağa girdim ve kurtardım… Aman, kar lastiğiniz olmadan veya zincirsiz çıkmayın yola… Ben ucuz atlattım bugün...




Bu arada dün de, Mehmet Ali Ağca'nın nişanlısı diye ünlenen Rabia Özden Kazan, İtalya'nın başkenti Roma'da Kominist Pari üyesi İtalyan bir avukatla dünya evine girmiş. Müslümanlığı seçip sünnet olacağı yönündeki iddialarla ilgili Avukat Giacinto Licursi, "Bu yönde çıkan haberler doğru değil. Sünnet olmayacağım, Müslüman olmayacağım. Zaten Rabia da bunu istemiyor" demiş. Haberin devamı burada.
Bir yanım ‘Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu’ diyor diğer yanım da ‘Aşk engel tanımaz’


|
This entry was posted on 17.2.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 yorum:

On 18 Şubat 2008 13:49 , Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Kosava burada gunlerdir konusuluyor, umarim en kisa zamanda Kibris ta ayni sansi yakalar...Ama bu arada Rusya, Cin gibi ulkeler hic memnun degiller ve bizim ulkemizde basinda Belgrad'daki ayaklanmalar olmasa hic gundeme gelmiyor, yaniliyor muyum, Mine'cigim?

 
On 18 Şubat 2008 15:05 , Adsız dedi ki...

Hakikaten bugün çok hareketli başladı , bembeyaz oldu her yer. Ama başka şeyler karıştı. Aysel Gürel'e üzüldüm yahu.

Bosnaya sevindim. Rabia özden de pek ilginç geldi . yorum yapmayacağım. Aşk engel tanımadı demek ki.

Tatil neden bize de yansımadı bu arada anlamadım. herkes tatil biz de işteyiz

 
On 18 Şubat 2008 19:37 , Mine dedi ki...

Alp&Ege'nin Annesi,

Putin geçen gün çıkıpta Kıbrıs 40 yıldır bağımsız, niye tanımıyorsunuz?' dediğinde nereden aklına geldi diye düşünmüştüm. Gündemi takip edemediğimden de kaynaklanmış olabilir.

Dün, Kosova'nın saat 16.00'da bağımsızlık ilan edeceğini internetten öğrendim ve de bazı televizyonlar Başbakan Haşim Taçi'nin konuşmasını yayınladılar. Dediğin gibi bazı ülkeler karşı çıkıyor bazıları onaylıyor.

Balkanlar yine sıcak günlere gebe görünüyor. Değil mi?

Kıbrıs'ın bağımsız olabileceği, hele ki bu iktidar döneminde ( hem Türkiye hem de KKTC'deki)pek mümkün görünmüyor.
Sevgiler

 
On 18 Şubat 2008 19:43 , Mine dedi ki...

Çilek'çiğim,
Bakalım yarın hava nasıl olacak? Dün Ankara'da o kadar çok kaza olmuş ki...Sadece bir kazaya 14 araç karışmış ki gerisini sen tahmin et.
Aysel Gürel'e ben de üzüldüm. Çılgınlıkları ve söylediği sözler aklıma geldikçe gülümsüyorum. Nev-i şahsına münhasır biriydi. Alllah rahmet eylesin.

Rabia Özden Kazan'a gelince aslında birşeyler yazmak geldi içimden ama yorum yapmak istemedim. Merak ediyorum, onunla siyasi görüşü paylaşanlar ve eski yazetesi bu haberi yayınlamışlar mıdır? Ne yorum yapmışlardır? Aynı evliliği türbansız bir bayan yapsaydı hangi yaftayı yapıştırırlardı?

 
On 18 Şubat 2008 22:01 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim, Ankara'nin sogugunu ve karini cok iyi bilirim, aman dikkat. Sen bir de uzun yol kullaniyorsun.

Aysel Gurle'i okudum ben de allah rahmet eylesin. Keske Turkiye'de ki pek cok akilli onun gibi deli olabilse....
Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle.