Author: Mine
•7.3.07
Geçtiğimiz cumartesi gecesi, uzun bir aradan sonra, ilk kez tiyatroya gittim. Bu sayede, yıllar sonra Şinasi Sahnesi’nin yanıbaşındaki Zeynel Muhallebici’ne uğrayıp, dondurmalı kazandibi yemek nasip oldu.

Zeynel'in Tunus Caddesi'ndeki şubesinin ilk müdavimlerindenim. 1996-97 yılları. O yıllarda Ankara’da bu kadar çok alışveriş merkezi yoktu. Atakule, Karum, Beğendik hatırladığım yerler.

Tunus Caddesi’ndeki Zeynel, Ankara’daki ilk şube olarak 1996’da açıldı. Biraz önce de söylediğim gibi, bu kadar çok alışveriş merkezi olmadığından,
Tunalı Hilmi Caddesi, o dönemler, ilgi kaynağıydı. Bizler de Tunalı’da gezer, Akün’de sinema veya Şinasi’de tiyatro izler, soluğu Zeynel’de alırdık. Dondurmalı kupları, profiterolleri, sandviçleri ve tabi ki sütlü tatlıları… aklıma ilk gelenler

Eski günleri ve dostları yadettikten sonra yeni dostlarımla tiyatroya girdik. ‘Modigliani, Işıgın ve Hüznün ressamı ‘ adlı oyuna.Bir sonraki yazım bu ressam ve izlediğim oyun hakkında olacak:)
This entry was posted on 7.3.07 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 yorum:

On 9 Mart 2007 07:31 , Sanem dedi ki...

Uzun zaman oldu keyifli bir oyun seyretmeyeli, merakla bekliyorum oyunla ilgili yazini. O seneler ben de oradaydim, Ankara'da Tunali'ya alisverise gider, 7. cadde gezer, Sihhiye'de de okurduk. Tunali denince de niye bilmem benim aklima bir kofteci vardi, o geldi. Ismini hatirlamiyorum ama tadi aklimda :)

 
On 9 Mart 2007 18:02 , Mine dedi ki...

İnegöl Köftecisi Cambo mu? Köftenin yanında acıbiber salçalı sos ikram ederler, piyazı da güzeldir:) Kaç zaman oldu gitmeyeli...Kuğulu Parkı civarı, alt-üst geçit çalışmaları olduğu için trafik berbat.Zorunlu olmadıkça gitmiyorum Tunalı'ya ama birgün senin için giderim o köfteciye :)

 
On 9 Mart 2007 23:26 , Adsız dedi ki...

Evet evet Cambo.. Nasil da hatirladim ismini duyunca birden. Cok hos, gittiginde yerken buralardan birinin kulaklarinin cinliyacak olmasi ;)
Sevgiler
Sanem