Author: Mine
•3.9.08
İçimdeki Deniz (Mar Adentro) adlı filmdeki rolüyle hayranı olduğum Javier Bardem’e, No Country For Old Men’de saygım bir kat daha arttı. Şu günlerde Penelope Cruz’la yaşadığı aşk ile gündemde olan bu İspanyol oyuncunun, sanırım altından kalkamayacağı rol yoktur.
IMDb’den öğrendim kadarıyla, Javier Bardem bu filmdeki rolüyle epeyce bir ödül toplamış.
Javier Bardem’i bu kadar övdükten sonra filmi de öveceğim beklenir. Ama bu seferlik övemiyorum. Filmin bittiğini sonunda çıkan yazılardan anladım. Tekrar son sahneye dönüp, kaçırdığım bir şey mi oldu diye yeniden izledim, olmadı;baştan mı izlesem dedim, başka bir zamana erteledim.
Bu filmi anlayan varsa biri bana anlatsın!
|
This entry was posted on 3.9.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 4 Eylül 2008 19:40 , yaban dedi ki...

:)

evet, bu filmi izlediğimde ben de aynı duyguya kapılmıştım. Ama daha sonra "bu filmi böyle kabul etmek gerek" diye düşündüm. Her şeyin de ille bir sona bağlanması gerekmiyor ya... :)

 
On 4 Eylül 2008 20:05 , Mine dedi ki...

:)
Haklısın Yaban'cığım, illa bir sona bağlanması gerekmiyor.
Bu film hakkındaki yorumları okuyunca birçok kişinin benzer fikirlere sahip olduğunu görüp tek ben değilmişim demiştim.