Author: Mine
•12.7.08
Bugün bloglarımız sayesinde tanıştığım Yıldız’la beraber Tunalı’daydık. Akşamüzeri buluştuk. Biraz alışveriş, biraz yeme içme, bolca sohbet… Yine blog sayesinde tanıştığım Arzu’nun , Yıldız’ın da blog sayesinde tanıştığı Figen’in kulaklarını çınlattık.

Yemek için Cambo’yu seçtik. Neden mi? Yine blog arkadaşım Sanem buranın İnegöl köftelerini çok severmiş. Ankara’ya geldiğinde de beraber gideceğimiz ilk yerde burası olacak. Sanem’e sözüm vardı, Tunalı’ya yolum düşerse onun için köfte yiyecektim.Bugün sözümü tuttum. Piyaz, acılı sosuyla beraber köfte ve ayran; afiyetle yedik.


Şu günlerde okuduğum kitaba gelince, blog komşum Nihat Akkaraca’ya ait ‘Datça’da Zaman’ adlı kitap. Bu kitap ve de Nihat Abi için bir post yazılır (yazacağım da). Kendisini buradan tebrik ediyorum.

Sözün kısası, blog arkadaşlığı güzel vesselam…
|
This entry was posted on 12.7.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 yorum:

On 14 Temmuz 2008 18:59 , B5 dedi ki...

Bolg arkadasligi bastan cok cekindigim sonra da gercekten beni mutlu eden bir adim oldu.
Bir de mesafeler daha da uzayinca, biraz daha enteresan hal aldi.
Nihat Bey amca ile kitabi sayesinde tanismistim, sonra da onun harika kizi ile tanistim ve ayni senin gibi bulustum. Blogun bana getirdigi en guzel surprizlerden biri oldu.
Diyecegim: sana katiliyorum :)

 
On 16 Temmuz 2008 03:30 , Sanem dedi ki...

Mine ;) Annemle de en son Ankara'da orda yemistik ogle yemegini, onun da anisi var. Gelince simdiden bana zaman ayiracagin icin tesekkur eder, sevgiyle kucaklarim. Heyecanla gelisimi bekliyorum.

Blog arkadaslarimdan ben henuz kimseyle tanismadim, ama gelince eminim Istanbul'da bir kac bebek sevmeye giderim ;) Bir de belki diyorum gene buralara yolu dusen olur, ne dersiniz ;)

 
On 16 Temmuz 2008 14:37 , Adsız dedi ki...

Mineciğim ben de istiyorum seninle en kısa zamanda tanışalım çünkü benimde tanıştığım blog arkadaşımla görüştük ve çok yakınım.

En kısa zamanda bizde tanışalım canım

sevgileeeerr

 
On 17 Temmuz 2008 23:38 , Mine dedi ki...

B5'ciğim, aynı endişeler bende de vardı. Bloglar sayesinde yeni o kadar çok şey öğrendim ki, tanışmasam sanal kalsa bile her arkadaşlık yeni şeyler kattı.
Sevgiler

 
On 17 Temmuz 2008 23:40 , Mine dedi ki...

Sanem'ciğim, geçen yıl sana uğrayamadığıma üzgünüm ama tarihler uyuşmadı biliyorsun. Sen çok içten çağırmıştın beni biliyorum.
Ankara'ya gelirsen ara mutlaka. Sana en kısa zamanda tel. no. ulaştıracağım. Sevgiler

 
On 17 Temmuz 2008 23:44 , Mine dedi ki...

Çilek'ciğim sen iste yeter ki en kısa zamanda buluşalım, bir kahve içelim. Haberleşelim canım. Sevgiler...

 
On 28 Temmuz 2008 15:46 , Adsız dedi ki...

@Minecim...
Bende kullaklarım neden çınlıyor diyordum...:-))
Meğersem sizin yüzünüzden miş...
Kararını çok merak ettim doğrusu...
Ama işten ayrılmak bence en büyük özgürlük... tabiki kararın buysa...:-) tahmin ediyorum sadece...
Çünkü bana göre en büyük özgürlük insanın sevdiği işi yapması....
Bu arada bol şans...
sevgilerimle...
arzu

 
On 3 Ağustos 2008 12:02 , Mine dedi ki...

Teşekkürler Arzu'cuğum:)