Author: Mine
•12.5.08
Haftasonu Balıkesir'deydim. Oldukça yoğun, bir o kadar da güzel bir geziydi benim için. Turistik amaçlı olmayınca fotografta fazla olmadı haliyle... En kısa zamanda yazısını da yazacağım bu postun...


Tarihi Saat Kulesi



Şadırvan


Burhaniye İskele


Burhaniye



Burhaniye

Dün Anneler Günü'ydü. Tüm annelerin Anneler Günü'nü kutluyorum.



|
This entry was posted on 12.5.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 15 Mayıs 2008 08:32 , acupofcaffein dedi ki...

Minecim...

Burhaniye fotoğrafını çok beğendim.. daha önce balıkesire gitmedim... artık yazını okuyunca giderim...:-))

 
On 17 Mayıs 2008 19:24 , Mine dedi ki...

Çok şirin bir şehir. Ege sahilinde yerleşim yerleri ardı ardına sıralanmış. Ben daha önce Altınoluk'a gitmiştim. Alrınoluk'tan kalkıp Cunda'ya yemek yemeye gitmiştik ki güzel bir maceraydı benim için.
Sevgiler