Author: Mine
•25.2.07

*Cuma gecesi, Anatolia'da Candan Erçetin 'i izlemeye gittik. Kendisini ve şarkılarını çok beğenen ben için, güzel bir doğumgünü hediyesi oldu:)


*Cumartesi günü biraraya geldiğimiz Aydın Şimşek'le, yeni çıkarmaya başladıkları Deliler Teknesi adlı dergiden bahsettik. Yazarın, Yaratıcı Yazarlık ve Deneysel Düşünme adlı kitabı yazı hayatına yeni başlayanlar için başvurulabilecek bir kaynak.


*Pazar günü kahvaltı için seçtiğimiz yer, Ankara Kalesi 'ydi. Yıldız'dan yerini öğrendiğim And Kafe ilk durağımız oldu. Güzel bir kahvaltıdan sonra, Kale Kapısı'na doğru yürürken, yol boyunca gördüğümüz dükkanlara girmeyi ihmal etmedik.







*Bunlardan Dijan Dizayn ,Kale Kapısı No:1'de.Kendi dizaynları biblolar, nazarlık ve aynalar çok güzel olmakla beraber, İran'dan gelen ahşap çerçeveli seramik tablolar da görülmeye değer.


*Son durağımız Pirinç Han 'dı. Alt kattaki Pirinç Kafe'de çok güzel gözlemeler yapılıyor, beraberinde porselen demliklerde demlenen çay, güneşli ama soğuk Ankara öğleden sonrasında çok iyi gitti:)



*Burası da Beypazarı'nda Cevizlibağ . Sonunda Metin Usta'nın yaptığı alabalıktan tadabildim. Tavsiye ederim.




Güzel bir hafta dileğiyle....








This entry was posted on 25.2.07 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 yorum:

On 1 Mart 2007 22:10 , Punto dedi ki...

Günlüğünüz güzel. Özellikle arabaşlık kullandığınız için sizi kutlarım. Günlük yazan dostlarımıza bir kaç kez arabaşlık hatırlatması yaptım ama pek alışık değiller.

 
On 2 Mart 2007 06:29 , Sanem dedi ki...

Ben de cok begendim bu gunlugu, izninizle link vermek isterim, takipte olucam.
Sevgiler

 
On 2 Mart 2007 22:58 , Mine dedi ki...

Punto'ya,
Çok teşekkür ederim. Ayrıca hatalarımı da söylerseniz çok memnun olurum.

Sanem'e,
Senin günlügünü ben de takip etmek istiyorum.

Hoşçakalın:))