Author: Mine
•2.2.07
Geçen cumartesi gecesi, Bianco Rosso'daydık.İşletmecileri, meslektaşlarımız Rezzan ve Levent olunca ve de masamız sevgili arkadaşım M. tarafından rezerve edilince, en şanslı grup biz oluverdik.
Rezzan güleryüzüyle karşıladı bizi. Nezih, temiz, güzel bir yer. Yeri de çok kolay, Oran'da hemen Japon Vakfı'nın yanında. Canlı müzik her zevke hitap edecek nitelikte. Gittiğimiz gece, ilerleyen saatlerde Alper Önal sahne aldı.Kaprisleriyle bizi biraz kasmış olsa da geceye renk kattığı bir gercek:)

Merak edenler için adres: Zültü Tigrel Cad. Japon Vakfı ORAN
Tel :490 03 82
This entry was posted on 2.2.07 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 yorum:

On 8 Şubat 2007 17:44 , Timur dedi ki...

Bi gün gidelim şu Bianca Rosso'ya ...
Bianca ismi de moda oldu :)
Bahçeli'de de öyle bi cafe açıldı yakın zaman önce .

 
On 8 Şubat 2007 17:48 , Adsız dedi ki...

Pardon , Bianco :))

Timur

 
On 25 Şubat 2007 20:04 , Mine dedi ki...

Tamam Timur'cum, ne zaman gitmek istersen haber ver:))

 
On 11 Ağustos 2008 19:45 , Adsız dedi ki...

Merhabalar saygıdeğer üstadım efendim rahatsız etmem kaybetdiğim saygın dostlarım dr.rezzan kamış ve levent kamış hasebiyledir bu yüzden af dilerim ulaştım sayenizde bilgilere sonsuz saygılarımı sunuyorum harkulade bir blog olduğunu yazmadanda geçemeyeceğim mutluluklarla kalınız... Esar LAPÇİNYAN

 
On 12 Ağustos 2008 00:05 , Mine dedi ki...

Esar Bey,
Yorumunuz için teşekkürler.
Farkında olmadan size yardımcı olmuşum.Ne mutlu bana! Geçen yıl ki bu yazıma ve dolayısıyla arkadaşlarınıza nasıl ulaşabildiniz?Beni şaşırtan bu oldu da...