Author: Mine
•31.12.09
Evet, yılın son günü bugün. İzinliyim ve evdeyim. Dün başlayan nezle şikayetim hafif olsa da devam ediyor. Boğazım yanıyor birazcıkta halsizim. Akşama kadar doping yaparaktan toparlanmak tek dileğim.
Geçen yıl dışarıda kutlamıştım yılbaşını. Bu kez bir ev partisine davetliyim. Ev sahibemiz bu konuda çok başarılıymış. Kulağıma geldiği üzere hepimize sürprizler hazırlamış. Meraktayım.Bütün arkadaşlar görev dağılımı yaptık. Bana pasta işi düştü. Ben de Serender’den kestaneli pasta siparişimi verdim bile.
Eski yılı hüzünle karışık uğurlarken yeni yılı heyecanla karşılamak adettendir. İster istemez aklımda 2009 nasıl geçti sorusu…Geçtiğimiz yıl çok gezdiğim, yakınlarımın sağlık problemleriyle ilgilendiğim ve de üzüldüğüm (umarım tekrarlamaz), yaz dönemi hafif gönül kıpırtısıyla ama çok eğlenceli anlar yaşadığım kısacası hayatın özeti bir yıldı yine.

Şimdi de 2010 nasıl geçecek diye düşünüyorum. Planlar yapıyorum. Astrolojiyle ilgilenen arkadaşlarımın dediğine göre 2010 balık burcunun yılıymış. Umarım öyledir :)

Uzun lafın kısası 2010’da çok mutlu olun, sevin, sevilin, çok kahkaha atın. Her şey gönlünüzce olsun!...
|
This entry was posted on 31.12.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 31 Aralık 2009 12:33 , mavimantar dedi ki...

İYİ SENELER MİNE

Resimde ki balkon senin mi?
Çok güzel yaa...Heyecan ve coşku seli gibi...

 
On 31 Aralık 2009 12:50 , Mine dedi ki...

Mavimantarcım keşke benim balkonum olsaydı... O balkon Darmstadt'ta Waldspirale denilen mimari harikası bir binadaki dairelerden birinin balkonu. Almanya gezimi yazabilseydim o binadan ayrıca bahsedecektim. Bu arada Almanya'ya Noel öncesi gittiğimden balkona tırmanan Noel Baba'yla çok karşılaştım:) Çok hoş bir tasarım değil mi?

 
On 31 Aralık 2009 13:21 , Pilli Petro dedi ki...

mutlu yıllar Mine'cim, çok güzel bir yıl geçirirsin umarım ki :)

 
On 31 Aralık 2009 13:29 , Mine dedi ki...

Sağol Bekriya'cığım.

Umarım hepimiz için güzel bir yıl olur 2010.