Author: Mine
•23.12.09

“I See You” (Theme from Avatar) by Leona Lewis in HD

Trailer Park MySpace Video




Üç boyutlu film hastası bir arkadaşım sayesinde, cumartesi akşamı Gordion'da izledim Avatar'ı ve çok beğendim. Tavsiye ederim.

Not: Mukakkak bu filmi çok beğenen de olacaktır eleştiren de. Filmdeki klişeleri bir tarafa bırakın ve Na'vi'lerin gezegeni Pandora'nın keyfini çıkarın derim.
|
This entry was posted on 23.12.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 27 Aralık 2009 17:17 , A. dedi ki...

Film harikaydı , sevmeseniz bile Pandora nın tadını çıkarın demişsiniz ya aynen katılıyorum. Yarattıkları dünya harika olmuş.Yapımı 6 yılda tamamlanmış 3 yapımcı ile bu hale getirilmiş bence harikaydı.
Mutlu Yıllar
Sevgiler
Ashley

 
On 27 Aralık 2009 18:57 , Mine dedi ki...

Hoşgeldin Ashley,

Sana da şimdiden mutlu yıllar dilerim. Blogunu takip edeceğim.

Sevgiler

 
On 29 Aralık 2009 22:52 , mavimantar dedi ki...

Minecim,
Yaklaşık 2 senedir sinemaya falan gitmiyorum.
Ama bu filmin görüntüleri gerçekten çok harika.Ashley'nin dediği gibi uzun bir çalışmanın sonucu...Müzik muhteşem.
Teşekkürler...

Yeni Yıl sana istediğin her şeyi getirsin.Her günün yılbaşı coşkusuyla geçsin.

Sevgiler...

 
On 31 Aralık 2009 10:10 , Mine dedi ki...

Mavimantar'cığım, çevre dostu biri olarak Pandora'yı senin de çok seveceğini tahmin ediyorum. Vakit bulursan gitmeni tavsiye ederim. Filmin 3 saat kadar sürdüğünü ayrıca belirteyim. Bilerek gittiğinde uzun gelmeyecektir:)

Bu arada yeni yıl dileğin için çok teşekkürler.
Hepimizin sağlıklı, mutlu, kendiyle ve çevresiyle barışık olduğu bir yıl dilerim. Artık televizyonu açtığımda , gazete okuduğumda kötü haber görmek istemiyorum.

Sevgiler