Author: Mine
•6.2.09
Turkel Minibas ismini uyesi oldugum bir gruba gelen maillerinden ogrenmistim. Cumhuriyet'teki yazilarindan ve kendi internet sitesinden de bu sayede haberdar oldum. Bugun 56 yasinda kansere yenik dustugunu duydugumda cok ama cok uzuldum.

NOT: Bu haberin, biraz once izledigim kanallardan birinde ana haber bulteninde, bir sanatcinin annesinin cenaze toreni haberinden daha az yer almasi icimi burktu.
|
This entry was posted on 6.2.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 yorum:

On 6 Şubat 2009 21:44 , FB dedi ki...

Haklisin TR'de yasam fazlasiyla populer kultur uzerine kurulu, olumunde bile ...
Gerci burada da farkli mi diye dusunmedim degil sonra dun NYTimes'da gordugum haber geldi aklima. Yargitay Baskaninin pankreans kanseri haberi...
Iyi, degerli, entellektuel insanlara neden az verirler ben de anlamiyorum, reyting kaygisi olsa gerek.
PS: sen de mi illa google'a kayit istiyrosun yorum gondermek icin :(

 
On 7 Şubat 2009 11:44 , Asortik Krep dedi ki...

Haberi duyduğumda bende iyi tanımamama rağmen etkilendim.

 
On 12 Şubat 2009 22:32 , Mine dedi ki...

Figen ve Asortik,
Bekir Coşkun'un 7 Şubat tarihli yazısının linki aşağıda. http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=10948161&yazarid=2

Sevgiler!