Author: Mine
•16.2.09


Sevgili Bekriya doğrudan, Sevgili Çilek’te dolaylı olarak beni ödüllendirmişler. Çok teşekkür ederim.
Ara ara sıkılıp yazmasam da veya detaylı düşünüp iş yazmaya gelince postu birkaç cümleyle sınırlandırsam da bu ödül beni çok mutlu etti.
Aslına bakarsanız blog yazarı olmanın bence en güzel yanı, kurulan arkadaşlıklar. Bu sayede tanıştığım herkese de teşekkür ederim.
Gelelim benim seçimlerime…Okuduğum her blog bence bu ödüle değer. Ancak sadece 7 tane seçmem gerekiyormuş. Ben de seçtim.

A Cup of Caffein

Arta Kalan Zamanda

Asortik Krep

Hedikli Ev

Mavimantar

Sanemcetamin

Yaban

Ödül verme sırası onlarda artık!
|
This entry was posted on 16.2.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 yorum:

On 16 Şubat 2009 20:03 , yaban dedi ki...

Mine'cigim cok tesekkur ederim,

Benim mutevazi blogumu odule layik buldugun icin ama daha da cok blogumu sevdigin icin. Cunku kendimi yaziyorum orada...
Ayni sekilde senin blogun da hep seni yansitiyor, ben de "Mine'nin Gozunden'i" seviyorum,
bazen blogger dan soguyup uzak kalsam da, donup dolanip burada nefesleniyorum yine,
senin de dedigin gibi, en guzeli arkadasliklar,, bu nedenle ben odulumu buradan butun arkadaslarimla paylasmis olayim. umarim kacamak cevabimdan oturu kizmazsin, :)

sevgiler..

 
On 16 Şubat 2009 21:28 , Asortik Krep dedi ki...

İlk yazım bu konuda olacak :) Sağol..

 
On 17 Şubat 2009 05:05 , mavimantar dedi ki...

Yine uykusuz bir gece, daha doğrusu sabaha karşı (saat04:50)aklıma geldi bloguma bakmak.Nihat abinin resmini görünce...bu konu acıtıyor di'mi Minecim...

İşte tam böyle duygulardayken, senden bir ödülüm olduğunu okudum.Duygulandırdın beni.Yani bir ödüle layık görülmek...Açıkcası sürpriz oldu bana.Hele bir de uzun zamandır yazamadığımı düşününce.Çok teşekkürler Minecim.
Şimdi mademki ödül verme sırası bana gelmiş, bende bu konuyla ilgili bir yazı yazarım artık.Ödül verdiğim bloglar listesine adını koyamayacak olmama çok üzüldüğümü de bilmeni isterim.Ama sen zaten listemdeki yerini çoktan almıştın bile.

 
On 17 Şubat 2009 12:24 , Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
 
On 17 Şubat 2009 23:09 , Adsız dedi ki...

Minecim...
Ne kadar güzel bir ödül. Çok mutlu oldum. Aslında nana verdiğin en güzel ödül dostluğun...
Blogumun bana birçok arkadaş dost kazandırması hereşeyin üzererinde bir değere bence.
Çok teşekkür ederim.İstanbulda en kısaz zamanda yeniiden görüşmek üzere...
Seevgiler.
arzu

 
On 18 Şubat 2009 19:49 , Mine dedi ki...

Yaban, Asortik Krep, Alp&Ege'nin Annesi, Arzu ve Mavimantar ve tüm blog arkadaşlarım,
İyi ki varsınız!